Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det også faktisk mulig....at abruzzi dør :hmm: T-bag er jo alltids ustabil, og Abruzzi sa jo i telefonen til han kisen som skulle ordne flyet, at de som va levende når de kom til flyet var de som skulle sitte på...

menmen ..hva vet vel jeg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre det litt på følelsen selv, at Abruzzi er i faresonen...

Det ville være dumt av manusforfatterne og kutte ut Peter Stormare så tidlig ( 5 sesonger).

Skrevet

for en sinnsyk episode. lurer på hva som skjer med dei på utsiden, hvordan dei greier å få¨seg vekk fra fengselet å slikt.

Skrevet (endret)

All of you can look forward to e 21 ooooooo jeeea......

That one is sick.... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Michael and his whole PI crue is breaking out and they sucseed! but the fat guy is falling down, Hey why don't you guys download the rest of the e on And hey.. the doc leav the door open!

Don't open this Hidden text, if you want to keep the.............. up-...

Endret av hfbpsp
Skrevet

En av de beste episodene jeg har sett, uansett serie. Var enormt spennendes, det er vanskelig å beskrive med ord!

Dog en lite skribent bom som er litt irriterendes;

Påpekte tidligere at det var rart hvordan Nick ble involvert da det var hun som tok kontakt med han. Kom en eller annen dårlig forklaring nå i episoden og man ender opp med at han blir drept på klisjemåten. Hele denne lille historien irriterer meg. For hvorfor trenge man kvinnfolket på flyplassen? Er jo bare for Abruzzi å sette pistolen til hodet på broren til Michael. Det vil sikkert få han til å fortelle hvor mannen er. Å dra inn Veronica og gi Nick den type rolle var dårlig gjennomført og påtatt, i en ellers meget bra serie.

Skrevet

Neppe. Tror nok det er bare John, Michael og hu advokatdama som er tiltenkt en plass på flyet. Men det er jo sant det Dotten, hvor ikke bare bruke Linc? Men uansett tror jeg ikke de kommer så langt som til flyet uansett. =)

Skrevet

Blir nok litt av et "rat race" om å få de 5mill. dollarne under den siloen :D

Lurer på om hu sykepleier dama blir involvert framover, Kan jo hende hun havner på kjøret igjen. Kanskje hun kommer i kvinnefengsel, så må michael kle seg ut som en dame og hjelpe hun med å rømme :p

Skrevet
Blir nok litt av et "rat race" om å få de 5mill. dollarne under den siloen :D

Lurer på om hu sykepleier dama blir involvert framover, Kan jo hende hun havner på kjøret igjen. Kanskje hun kommer i kvinnefengsel, så må michael kle seg ut som en dame og hjelpe hun med å rømme :p

6077143[/snapback]

Hei! Sånt skal i spoilertags! :p

Skrevet

du burde regne med at sånt ikke er i spoilertags, da det egentlig ikke er spoiler, ettersom episoden er gått i usa.. tråden sier jo _spoilers_

Skrevet

Det skulle ikke vært lov å få oss til å vente en hel uke på den siste episoden, for jeg har aldri gledet meg så mye til en sesongavslutning som nå :D

Skrevet
Forskjell på folk. Jeg for min del gleder meg bare enda mer. :)

6078225[/snapback]

Samme her. Det var ingen ekstreme spoilers verken i den eller andre typiske trailere.

Ser dere vekk fra TV'en når reklamen for neste LOST-episode kommer også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...