Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett den jeg nå.. Rimelig bra episode.. Digga at Michael klarte å lure han fyren.. Lurer bare på hvordan det skal gjøre det neste måned med betaling.. Men de skal vell ikke være der lenger enn 10 dager maks kommer jeg på nå... Så noen som vet hvordan det blir?

Skrevet (endret)

Nå blir det spennende å se hva slags planer Michael har for medhjelpere sine. Spørs om han lar "t-bag" og han svarte duden slippe unna.

Lincon og Fernando er jo ganske uskyldige, så de er nok trygge, usikker med John.

Endret av mushi
Skrevet
Nå blir det spennende å se hva slags planer Michael har for medhjelpere sine. Spørs om han lar "t-bag" og han svarte duden slippe unna.

Lincon og Fernando er jo ganske uskyldige, så de er nok trygge, usikker med John.

5123667[/snapback]

Litt god old days shooting. :D De må jo være ut av fengslet i neste epsiode da de har knapt med tid.

Skrevet

Så fet episode ass! Jeg tror at de kommer til å være i fengselet i 1-2 episoder til. Jeg er mer beskymret for de på hytta. Han fyren som er på vei dit viste ikke akkurat mye nåde...

Skrevet
Sånn som jeg forsto det så har de ikke en måned på seg før Lincoln skal henrettes uansett, så det er ikke noe aktuell problemstilling.

5123468[/snapback]

Viss du leste hele posten min så ser du at jeg kom på det etterhvert som jeg skrev :!:

Skrevet
Han fyren var kul da, virket så uskyldig og snill, plutselig klikker han :D

5125842[/snapback]

Han var jo god han, likte når han forstuet hånden til han ene agenten. :D

Skrevet (endret)

Low Latent Inhibition heter det, og det finnes absolutt.

De som har høy IQ og har low latent inhibition blir ofte genier.

De som har lav Iq og har low latent inhibition blir ofte gale.

Endret av Lord^
Skrevet

Hvorfor kvittet ikke bare Abruzzi seg med han lenge før? "Jeg kommer til å snakke"... So what? Abruzzi har såpass mye makt at han kan ta med lille T-Bone til et mørkt sted og 'poppe noen caps' uten at noen hører om planene.

Skrevet (endret)

Det er ingen sak å knekke, t-bag. Han har jo så godt som ingen makt i det fengselet. Med unntak av de misguide'a "fish'ene"

Men på en annen side, kan jo gamlingen være en risk. Det kan jo hende at han ikke klarer å dra seg over tauene raskt nok.

Og en ting til. Han sa at det skal skje om 4 dager. Går hver episode for 1 dag av gangen? Vil det da si at vi får se dem stikke av om 4 episoder, eller kan vi få se det i neste episode?

Endret av Lord^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...