Gå til innhold

Char migration, noen som skal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort dette eller har tenkt? det er åpent for Daggerspine, Stormscale og noen fler..

Fortell gjerne hvorfor, og hva dere tror blir fordel / ulempe. Det er åpent fra 26 - 30 sept for disse serverne. (Mer info når du åpner wow, står øverst til venstre som "Breaking News")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott, jeg kunne tenkte meg et helt nytt miljø egentlig.. Sjekket Neptulon, der var det endel, i motsetning til Twisting Nether, ikke en SJEL :whistle:

Skrevet

Jeg trives på Hellscream (EU). Har vært der helt siden starten. Det er en PVE-server, aldri kø, og likevel nok folk til at man aldri føler seg alene. Fullt av liv i Orgrimmar og i store byer.

Skrevet

Flytta fra Warsong til Neptulon... pga lagg, kø og russere.

Mange som flytter fra Warsong... mest horde tror jeg, så fint om noen alliance fra Daggerspine kommerog holder oss med selskap :)

Skrevet (endret)

Sånn at du vet det. Vi på alliance siden har STORE russer-problemer vi også (hvorfor tror du vi taper hele tiden i AV?), så er mange av oss som flytter/har flyttet også.

Jeg har ihvertfall komt meg over nå, og er skjeleglad at jeg slipper russerene som nekter å snakke engelsk, lag og alle andre problemer som Warsong hadde.

Endret av shabador
Skrevet

Mulig jeg flytter server hvis guildet skal, men forhåpentligvis blir latencyen bedre på Skullcrusher enn den har vært de siste ukene (var så festlig når 4 horde guilds og 1 alliance skulle inn å gjøre MC og hele dritten krasjet i 3 timer).

Skrevet
Jeg trives på Hellscream (EU). Har vært der helt siden starten. Det er en PVE-server, aldri kø, og likevel nok folk til at man aldri føler seg alene. Fullt av liv i Orgrimmar og i store byer.

Helt enig her, ikke noe flytting på meg...

du spiller horde?

Skrevet

Jeg og en kompis har litt lyst flytte fra Bloodfeather til Silvermoon. Han har sin main char på Silvermoon og er medlem av et større guild. Flytter vi over dit har vi mulighet til end-game instances. Men er akkurat blitt medlem av The Third Alliance på Bloodfeather og hvis jeg får mulighet til end-game her, så flytter jeg ikke.

Men så er jo spørsmålet om det blir mulighet til å flytter fra Bloodfeather til Silvermoon, da Silvermoon er en high pop server :(

Skrevet
Jeg og en kompis har litt lyst flytte fra Bloodfeather til Silvermoon. Han har sin main char på Silvermoon og er medlem av et større guild. Flytter vi over dit har vi mulighet til end-game instances. Men er akkurat blitt medlem av The Third Alliance på Bloodfeather og hvis jeg får mulighet til end-game her, så flytter jeg ikke.

Men så er jo spørsmålet om det blir mulighet til å flytter fra Bloodfeather til Silvermoon, da Silvermoon er en high pop server :(

Tror ikke du kan flytte til en som er high-populated.

Skrevet
Scarface, jeg anbefaller Neptulon i så fall, etter hva jeg har sjekket i natt, så flere gode chars

Bytta i dag. Flere av de beste Horde guildene fra Warsong har og flyttet. Spiller du Alliance? Er det mange Allys fra Daggerspine som skal bytte? Warsong hadde klart flertall av Horde, så vi trenger Alliance til Neptulon.

Skrevet
Scarface, jeg anbefaller Neptulon i så fall, etter hva jeg har sjekket i natt, så flere gode chars

Bytta i dag. Flere av de beste Horde guildene fra Warsong har og flyttet. Spiller du Alliance? Er det mange Allys fra Daggerspine som skal bytte? Warsong hadde klart flertall av Horde, så vi trenger Alliance til Neptulon.

Lurer litt på det faktisk ... :hmm:

Kjipt og flytte fra alle venna jeg har fått.

Skrevet

Jeg skal definitivt flytte samtlige characters fra Burning Blade når Blizzard endelig får åpnet for transfers hos oss også.

Det er jo en risiko, men den sjansen er jeg villig til å ta i jakten på noe bedre.

Er litt nysgjerrig på hvilken server vi får migrere sammen med, men jeg har tro på at dette kan bli bra, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...