Gå til innhold

Skoleoppgave: Colareklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. På elementene i bildet, som bordet og kolaflasken, er det veldig tydelig at de er klippet inn. De passer dårlig sammen siden alle er tatt fra forskellig perspektiv.

Kjøp en glasskola, sett den på et passende bord, og ta et nytt bilde. Prøv å plasser kamera sånn at perspektivet blir likt som bakgrunnen.

 

Ville og satt litt mer fokus på flasken.

Få den litt større på bildet, og vurder å gjør bakgrunnen litt mer uskarp eller gjør kontrasten mindre.

 

Jeg ville og vurdert å gjøre bildet smalere. Personlig syns jeg det ser litt rart ut med nesten kvadratisk utsnitt.

 

Bare et par forslag :)

Lenke til kommentar

For det første må størrelsene være korrekt. Er bordet en meter høyt og står ved siden av palmen i bildet må det og rekke en meter opp på palmen. Blir det for stort eller for lite ser man lett at det ikke passer.

 

Dessuten må lyssettingen være så identisk som mulig. Klarer du å få bordet til å kaste skygger i samme vinkel som trærne og de andre tingene, og klarer å redigere skyggene inn i bildet, kommer det til å hjelpe mye på realismen.

Lenke til kommentar
vet det har slått fra meg den idèn nå.. tar gjerne i mot flere forslag jeg Dr.Ittsekk sitt forslag var ikke så veldig dumt, men heller ikke så veldig orginalt da :p plus at en i klassen har omtrent lik som den bare at han har fanta da

Hvis du ser litt nærmere på bildet er det litt spesielt allikevel, spesielt når man tenker på at det er en original colareklame.

 

Jeg legger ved et forslag til. Denne må da kunne kalles original?

post-66-1128337218_thumb.jpg

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
vet det har slått fra meg den idèn nå.. tar gjerne i mot flere forslag jeg Dr.Ittsekk sitt forslag var ikke så veldig dumt, men heller ikke så veldig orginalt da :p plus at en i klassen har omtrent lik som den bare at han har fanta da

Hvis du ser litt nærmere på bildet er det litt spesielt allikevel, spesielt når man tenker på at det er en original colareklame.

 

Jeg legger ved et forslag til. Denne må da kunne kalles original?

HAHAHA! Så genialt!!

HAHA :lol: *Ler meg i hjel*

Fy søren så bra, og så sinnsykt morsom!

HAHAHA!!

:thumbs: (Må roe meg ned :hrm: )

 

*kremt* Hvordan lagde du den?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...