Stifi Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Heisann! I dag skulle jeg unistallere valve/steam. Men når jeg skulle gjøre det,så kom det opp en melding: "could not open install.log file" Hva gjør jeg? Håper på svar. MvH; Steffen.
Tordenflesk Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Slett steam-mappa, og kjøre en register-rens etterpå.
Stifi Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 Slett steam-mappa, og kjøre en register-rens etterpå. Hvordan kjører jeg en "register-rens "?
finnipinni Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Du burte ha CCleaner installert på maskinen. Download finner du på programmer.no eller søk. Det er ikke nødvendig å hake av alle mulighetene, bruk bare noen få ellers sletter den instilleiner som er gode å ha fra gang til gang. Den har også en fin mulighet for cookie-handtering.
Stifi Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 (endret) Du burte ha CCleaner installert på maskinen. Download finner du på programmer.no eller søk.Det er ikke nødvendig å hake av alle mulighetene, bruk bare noen få ellers sletter den instilleiner som er gode å ha fra gang til gang. Den har også en fin mulighet for cookie-handtering. Hm.. Så du sier at: dette programet fjerne det? Uten at jeg trenger å slette mappa og installere det på nytt. Så unistallere det igjen Eller? Edit: hvordan bruker jeg dette programet? noe som har en liten forklaring? Har fixsa det nå. Takker være: Tordenflesk Endret 25. september 2005 av elfag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå