ssswopp Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 ja, jeg vet cheats er teit, men jeg skal bruke en på en kompis og slette den etterpå.. men når jeg laster ned cheatsen, hvor skal jeg plassere den da?? har fåt lastet ned en men får ike brukt den..
Dwagon Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 readme.txt ... om du ikke vet hvordan du cheater... så ikke prøv... cheating er teit.
ssswopp Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 readme.txt ... om du ikke vet hvordan du cheater... så ikke prøv... cheating er teit. jeg vet det, men skal bruke det på en kompis, det er jeg som bestemmer..
vstr Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 lurer på de samme eg og, lastet engang ned på LAN, og puttet chetaen i cs mappa, og det fungert eikkje, litt etterpå lastet en annen på LANet ned cheaten fra meg og plaserte de i samme mappe, og det funket, hvorfor det? Cheating er greit hvis det er små lan og en mot en, då er det faktisk litt morro
Zeph Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Antar det er LAN du skal bruke på? Om du nyttar juks på Steam-nettverket blir kontoen din sperra.
vstr Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Antar det er LAN du skal bruke på? Om du nyttar juks på Steam-nettverket blir kontoen din sperra. nei, ikkje vist serveren ikkje er VAC sikret.
Sigga Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Antar det er LAN du skal bruke på? Om du nyttar juks på Steam-nettverket blir kontoen din sperra. Japp, så bra som VAC 2 funker, så er sjansen for å bli bannet STOR!
Bluebeans Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Legg den i cstrike-mappa. Så skal det komme opp noe etter at man har connecta til en server.
ssswopp Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Legg den i cstrike-mappa.Så skal det komme opp noe etter at man har connecta til en server. ja, jeg har gjort det, men det kommer ikke opp noe.. jeg aner bare ikke hva det er.. men er det noen som er villige til og laste ned samme cheaten som meg og se om de for det til, og slette den etterpå, får så og fortelle meg hva jeg må gjøre..??
MyBigMouth Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Som andre har sagt før... We don't serve your'e kind here.
ttt Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Vi er ikkje så glad i multiplayer-cheats her på forumet. Tidlegare tråder om dette har blitt stengt, og det blir denne og.
Anbefalte innlegg