Gå til innhold

Problemer med Nero 6 - Burning Rom

31137

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har installert forskjellige Nero-versjoner i den siste tiden. Problemet er at når jeg skal brenne ut DVD'er jeg har lagt inn på PC'en(vob'filer++). Jeg sliter med å finne Nero BurningRom. Eneste jeg får til å starte er Nero STart Smart, og de resterende "programmene" som følger Nero pakken.

Bruker denne guiden til å brenne hvis dere ikke skjønner hva jeg mener med BurningRom:

http://www.dvd-guides.com/content/view/40/59/

Noen som har vært borti problemet, evt vet hva den delen der av programmet heter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg så får jeg opp NeroVision når jeg starter programmet med den filbanen. Skal prøve på nytt med en helt ny installasjon og sjekke om det hjelper.

Et annet problem jeg har: Nero sier at DVD-platen min er 4,3GB, ikke 4,7GB som står på den.? Er dette no humbug, eller stemmer det?

Skrevet

Om du har selve NeroBurningROM programmet tilgjengelig har å gjøre med hva slags NERO lisens du har. På noen av de som følger med brennere og datamaskiner er det en OEM eller "light" lisens hvor bare NeroExpress er tilgjengelig.

På Nero som fulgte med brenneren min var ikke NeroBurningROM tilgjengelig, men med Coop PC'n min har jeg noe som heter NeroBurningROM SE. Vet ikke hva som er begrensningen på SE versjonen, men den har gjort nytten så langt.

Skrevet
Om du har selve NeroBurningROM programmet tilgjengelig har å gjøre med hva slags NERO lisens du har. På noen av de som følger med brennere og datamaskiner er det en OEM eller "light" lisens hvor bare NeroExpress er tilgjengelig.

På Nero som fulgte med brenneren min var ikke NeroBurningROM tilgjengelig, men med Coop PC'n min har jeg noe som heter NeroBurningROM SE. Vet ikke hva som er begrensningen på SE versjonen, men den har gjort nytten så langt.

Stemmer det, min versjon er en OEM versjon som fulgte med brenneren.

Må vel gå til innkjøp av en skikkelig versjon for en gangs skyld..

• 2 uker senere...
Skrevet

Update: Fikk en nero-versjon av fetteren min som jeg kunne teste. Denne inneholder Nero BurningRom, men jeg får feilmelding hver gang jeg prøver å brenne noe. Det står at Nero ikke er kompatibel med windows versjonen min. Har samme problem på familie PC'en..

Noe som har vært borti det?

Får vel vente på Nero 7 da?

Eller finnes det andre programmer jeg kan teste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...