H&Dfanatic Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Jeg er på en bane som heter DAM jeg blir sparka ut av et helikopter med min trofaste m4 rifle og 10 skudd!!! Møter et monster på toppen av klippen tar han, men så kommer problemet jeg kommer ikke videre. Hopper ned i fossen men blir kjøttfarse etter en liten spurt i skogen.... Ser en base og et helikoptervrak i det fjerne, men jeg dør før jeg komme dit.. Noen som har et super tips eller hvet hva som må gjøres?? (hvis det finnes en lignende tråd om akkurat dette beklager jeg men den fant jeg ikke når jeg søkte)
dravisher Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 (endret) Ja den der lurer jeg og på. Jeg klarte den ved å lure meste parten av dyrene ut i vannet først (de dør av det), også spurtet jeg langs elva og kom meg ut på dypt vann igjen. Lurer på hvordan folk klarte dette, med en metode som kanskje ikke var like snodig som min. Endret 20. september 2005 av dravisher
Veritas_ Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Greide det ved å løpe på venstre side av elven ett stykke. For deretter aa kutte over til høyre mot helikopteret. Funka etter noen forsøk ^^
Zeph Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Brukte samme strategi som Veritas_, sidan du ikkje har våpen må du ta fordel av at dei ikkje tåler vatn.
Veritas_ Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Skulle jo hatt vannrifle istedenfor m16 mot dem
MemorY Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Jeg løp på høyre side av elva. etter mange forsøk og litt hamring på pc og tastatur så kom jeg meg til helikopteret.
termi.- Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 svømte helt rundt og så en rask spurt inn i helikopteret
Luchy Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 monsterene dør av dypt vann. svøm videre med elven(kom deg til de dype plassene). etter det springer du til det ødelagte helikopteret
Dj_Arnleif Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Kanskje et dumt spørsmål men...hvilket spill er det dere snakker om?
dravisher Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 lol. Ligger i forumet "Forum -> Spill -> Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Far Cry", så er nok FarCry vi snakker om ja
ersa Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 FarCry... Jeg tok en sprint til høyre for elven, tror monstrene bugget seg litt. Men det gikk. Brukte ikke et eneste skudd
Dj_Arnleif Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 lol. Ligger i forumet "Forum -> Spill -> Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Far Cry", så er nok FarCry vi snakker om ja hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå