Gå til innhold

Black & White 2 har gått gull

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da er endelig det neste spillet i serien gått gull og vil bli lansert 6 oktober i følge gamer.no.

Kilde: http://www.lionhead.com/bw2/bwgold.html

Systemkrav

OS - Windows 2000/XP

Processor - Intel Pentium 4 or equivalent 1.6 GHz

Memory - 512MB RAM

Hard Drive - 3.5GB

DVD-ROM - 8 SPEED (PC CD-ROM version also available in USA)

Video Card - 64MB with 1.1 Pixel Shader*

Sound Card - DirectX 9.0c compatible

DirectX - Version 9.0c

Input - Keyboard, mouse

* Black&White 2 requires a 64MB video card with 1.1 Pixel Shader support. Supported video cards: NVIDIA GeForce4 Ti series, GeForce FX series, GeForce 6200 or greater; ATI Radeon 8500 or greater, ATI Radeon X300 or greater. DirectX 9.0c is included on this disc and may require the latest drivers for your video and sound card.

New features

• Wage massive wars, sieges and battles or use your skill and power to keep the peace.
  • Discover and use new Epic Miracles, including the ground-ripping Earthquake and volcanoes, which cause rivers of lava.
  • Choose and customize the Creature that's right for you from a selection, including old favorites such as the Ape, Cow, and Lion.
  • Research and create new forms of weaponry, from swords to bows to siege machines.
  • Build and design unique defensive gates and walls.
  • Control and marshal huge and varied armies.
  • Create and control settlements that include housing, farming, and many other buildings like fountains and lush gardens (if you're Good) or stocks and guillotines (if you're Evil).
  • Weather systems such as rain, snow, mists, and fog.
  • Journey through 11 lands homing each of the five tribes.

Bilder fra spillet: http://www.lionhead.com/bw2/screenshots.html

Endret av TCi
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ikke fulgt noe særlig med på utviklingen til B&w2, men hadde noen gidda å bare kort si hva som er nytt\forandret i forhold til B&W1?

Oppdatert første post.

Skrevet

Og her sitter jeg, blakk som en kirkerotte, uten arbeid og krav på penger med en bestilling på Fable til PC.

Oh what a world!

Ser ut som jeg må krype til korset å be om litt bistand fra modern og fadern. Kan jo ikke gå glipp av dette spillet :D

PS: Nå som Fable og B&W2 er ute, kanskje, bare KANSKJE, kan Lionhead ta opp og lage Dunegon keeper 3 :)

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

starten av oktober kommer spillet.

Skrevet
Og her sitter jeg, blakk som en kirkerotte, uten arbeid og krav på penger med en bestilling på Fable til PC.

Oh what a world!

Ser ut som jeg må krype til korset å be om litt bistand fra modern og fadern. Kan jo ikke gå glipp av dette spillet :D

PS: Nå som Fable og B&W2 er ute, kanskje, bare KANSKJE, kan Lionhead ta opp og lage Dunegon keeper 3 :)

Hvis du er arbeidsledig bør du vel ærlig talt komme deg vekk fra pc'en og søke arbeid mann!

Skrevet

Oh what a world!

Hell yeah! DK3 :w00t:

Skrevet

Oh what a world!

Hvis du er arbeidsledig bør du vel ærlig talt komme deg vekk fra pc'en og søke arbeid mann!

Ja, som om det er lett når det er 3800 personer i samme kommune som sitter på samme måte som meg.

Skal da arbeid til for folke og her i Vågan strekker det ikke til. Ikke sleng ut slike kommentarer uten at du vet bakgrunnen for tilstanden. Du virker bare dummere da.

Skrevet
Har ennå ikke truffet noen sopm runnet det første - men kanskje du gjorde det?

Vil avvente noen omtaler før dette event. handles.

Hvem er det du mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...