Gå til innhold

F.E.A.R. er F.E.R.D.I.G.


Anbefalte innlegg

Vivendi har også fortalt at den europeiske versjonen av spillet kommer til å inkludere eksklusivt innhold på DVD-platen. Vi får en "behind the scenes"-film, en "developer's roundtable commentary"-video, en "live action prequel"-film og en serie "machinima"-filmer.

 

Vil ALLE få med dette? trodde det var forbeholdt "Special Edition"...

Isåfall, enda bedre grunn til å gå til innkjøp av det. Trudde også dette bare var i Special Edition :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vivendi har også fortalt at den europeiske versjonen av spillet kommer til å inkludere eksklusivt innhold på DVD-platen. Vi får en "behind the scenes"-film, en "developer's roundtable commentary"-video, en "live action prequel"-film og en serie "machinima"-filmer.

 

Vil ALLE få med dette? trodde det var forbeholdt "Special Edition"...

Isåfall, enda bedre grunn til å gå til innkjøp av det. Trudde også dette bare var i Special Edition :hmm:

OT: Det var nå faktisk bitte bitte litt ekstrastuff i demoen av Fahrenheit også. :)

Lenke til kommentar

The Director's Edition DVD includes:

 

Live action "Declassified" interviews with Alma

Behind the Scenes "Making of F.E.A.R." Documentary video

Developer's Roundtable Commentary video

F.E.A.R. Machinima episode

F.E.A.R. Comic Book created by Dark Horse Comics

The complete F.E.A.R. video game conveniently on one DVD

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tviler du blir det. Dette er gutta bak Blood serien og det vises i spillene at utviklerne elsker spill. Det som overrasket meg mest er at multiplayer delen faktisk er veldig lovende.

 

Er veldig mange som spiller MP Demoen nå og klatrer seg oppover listen over mest spillere i ett online spill, og det i bare en demo. Blood serien på sin tid var jo mer populært enn CS var akkurat i den perioden, så det er faktisk en mulighet for at F.E.A.R ikke blir bare ett suksessfylt Single-Player spill.

 

Tror F.E.A.R vil knive side ved side ved Battlefield 2 og med tid slå det.

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar

FEAR sin mp varer nok ikke i lengden...beklager men så dyp er den ikke...

At den er dypere enn cs er nok faktisk det eneste den kan skryte av :)

Selv digger jeg multiplayerdemoen, men vet av erfaring at slike spill sjelden varer på multiplayerhimmelen.

Men hvem vet....håper eg tar feil =)

Lenke til kommentar

FPS spill er ikke dyp men F.E.A.R er kanskje det første som virkelig tar ting videre. Man føler man har kontroll over figuren på ett ekte vis. Man kan se kroppen sin hvis man titter ned og være interaktiv med omgivelsene. Så må man ikke glemme man har fantastiske Melee muligheter. Er en del nyskapning i F.E.A.R faktisk. Det som vil irritere folk er vel at de prøver å sette grafikken høyest mulig så vil de få dårlig framerate som regel ;)

Lenke til kommentar
Dette er gutta bak Blood serien og det vises i spillene at utviklerne elsker spill.

<OT>

 

Jeg elsket blood, men ble UTROLIG skuffet over Blood2, er det samme utvikler? Synes all den herlige humoren og spillfølelsen var stippet bort. Var rett og slett ræva. Eneste som var litt bedre var grafikken. I første spillet I første spillet var jo grafikken slik at man kunne telle pixelene på skjermen, men det var RÅTT likevel!

 

:love: Noen som vet hvor man kan få tak i blood 1 nå? Burde være abandonware by now

 

<\OT>

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hellu, ser skikkelig frem til å bli skremt av F.E.A.R ...

Spillet er blitt lagd slik at de fleste med pc i da gskal kunne få det inn, det er ikke alle uansett som kan kjøre spillene med max output, dette har vivendi sagt at man heller ikke skal miste noe av spillegleden selv med en litt svak maskin, også jeg hadde litt problemer med å kjøre demoen, men demoer krever lit mere av maskinen ofte, noe det ferdige spilelt ikke gjør ... :cool:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...