Gå til innhold

Bilspill på konsoll


edyrli

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt noen konsoll tidligere da jeg bare har brukt PC. Men har i det siste sett at det begynner og bli få gode bilspill titler til PC, spesielt når det gjelder rallyspill.

Så jeg lurer på hvilken konsoll som tradisjonelt har hatt de beste bilspillene. Det sier meg litt om jeg skal gå for 360 eller PS3. Gameplay og handling er viktigere en en litt bedre eller dårligere grafikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sverger til Colin Mcrae 4 til xbox. Det er ganske snadder å jage rekorder i dette spillet, og det føles godt å spille. Colin Mcrae 2005 (eller hva den siste nå het) syns jeg derimot suger stort. Også Rallisport Challenge er bra morro.

 

Burnout syns jeg er kjedelig, intetsigende og lite underholdende. Tror det er et av de kjedeligste bilspillene jeg noensinne har spilt.

Lenke til kommentar
Burnout syns jeg er kjedelig, intetsigende og lite underholdende. Tror det er et av de kjedeligste bilspillene jeg noensinne har spilt.

Skjønner ikke hvordan Burnout kan være kjedelig i det hele tatt. Det er jo full adrenalinkokende action hele tiden. Crash modusene er veldig underholdende. Også morro å slenge motstandene i veggen osv. Med andre ord, langt fra kjedelig.

Lenke til kommentar
Smak og behag. Spilt en del på spillet, men fant liten glede i det. Heller ingen venner som har vært innom og testet det syntes det var spesielt morro. Og å slenge motstanderen i veggen gikk jeg lei av da jeg spilte Spy Hunter på 80-tallet.

Hehe.. du er faktisk den eneste som jeg har hørt om som syns det er kjedelig.

Lenke til kommentar
Smak og behag. Spilt en del på spillet, men fant liten glede i det. Heller ingen venner som har vært innom og testet det syntes det var spesielt morro. Og å slenge motstanderen i veggen gikk jeg lei av da jeg spilte Spy Hunter på 80-tallet.

Du må ha et trist liv :whistle:

 

 

Neida...smak og behag ja. Du liker vel kanskje litt mer realisme. Jeg og mine venner og klassekammerater sverger til Burnout. Satt og spilte det på psp i friminuttene idag. Var ganske så gøy.....Se hvem som kan smashe mest i Road Rage..... :w00t:

Lenke til kommentar

Liker ikke Burnout selv. Spillet har jo ikke så mye med racing å gjøre akkurat. Å kjøre full fart hele tiden å bare refleks-svinge høyre/venstre for å kræsje/ikke kræsje blir fort veldig kjedelig for meg. Og kræsj reprisene går meg fort på nervene.

 

Liker helst mer seriøse bilspill, men selv blant arkade racere har jeg Burnout nesten nederst på lista. Virker på meg som folk som er veldig glad i bilspill liker ikke Burnout noe særlig, og omvendt.

Lenke til kommentar
Liker ikke Burnout selv. Spillet har jo ikke så mye med racing å gjøre akkurat. Å kjøre full fart hele tiden å bare refleks-svinge høyre/venstre for å kræsje/ikke kræsje blir fort veldig kjedelig for meg. Og kræsj reprisene går meg fort på nervene.

 

Liker helst mer seriøse bilspill, men selv blant arkade racere har jeg Burnout nesten nederst på lista. Virker på meg som folk som er veldig glad i bilspill liker ikke Burnout noe særlig, og omvendt.

Puh. Jeg er ikke unormal...

Lenke til kommentar
Jeg sverger til Colin Mcrae 4 til xbox. Det er ganske snadder å jage rekorder i dette spillet, og det føles godt å spille. Colin Mcrae 2005 (eller hva den siste nå het) syns jeg derimot suger stort. Også Rallisport Challenge er bra morro.

 

Burnout syns jeg er kjedelig, intetsigende og lite underholdende. Tror det er et av de kjedeligste bilspillene jeg noensinne har spilt.

Rallisport Challenge 2 er MYE bedre en Colin Mcrae. på Colin Mcrae kan du jo ikke restarte løpene engang og må reparere bilen, tjaaa det er bra at det er realistisk men når det skall vere så utroli virkelig må det jo vere litt bra grafikk også. men på det siste der røyk jo Colin Mcrae 04. rallisport 2 er genialt, veldig spillbart og man kan kjøre rally cross og bakke løp. og go grafikk!!

Lenke til kommentar
Jeg sverger til Colin Mcrae 4 til xbox. Det er ganske snadder å jage rekorder i dette spillet, og det føles godt å spille. Colin Mcrae 2005 (eller hva den siste nå het) syns jeg derimot suger stort. Også Rallisport Challenge er bra morro.

 

Burnout syns jeg er kjedelig, intetsigende og lite underholdende. Tror det er et av de kjedeligste bilspillene jeg noensinne har spilt.

Rallisport Challenge 2 er MYE bedre en Colin Mcrae. på Colin Mcrae kan du jo ikke restarte løpene engang og må reparere bilen, tjaaa det er bra at det er realistisk men når det skall vere så utroli virkelig må det jo vere litt bra grafikk også. men på det siste der røyk jo Colin Mcrae 04. rallisport 2 er genialt, veldig spillbart og man kan kjøre rally cross og bakke løp. og go grafikk!!

Sant. Rallisport Challenge 2 er fantastisk bra. Min favoritt denne generasjonen. Trist det ble så oversett og solgte så dårlig. Kommer ikke noen 3`er pga dette. Og fordi utviklerene (DICE) har blitt kjøpt opp av EA såklart. :mad::no::(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...