Gå til innhold

TES: Axe - Noen triks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er relativt ny i dette spillet. Er fighter og prøver ut litt forskjellige våpen. Siden axe er en av evnene mine tenkte jeg at jeg skulle bruke dette. Men i forhold til foreksempel et longblade sword er det jo helt håpløst. Selvom jeg står helt inntil fienden og lader opp lenge er det jo som om jeg nesten aldri treffer. Nå har jeg en 2 hånds økse med skade poeng rundt 25-30.

Er det noen som har noen triks til bruk av økse??

Hvor på kroppen skal jeg sikte? Avstand?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er relativt ny i dette spillet. Er fighter og prøver ut litt forskjellige våpen. Siden axe er en av evnene mine tenkte jeg at jeg skulle bruke dette. Men i forhold til foreksempel et longblade sword er det jo helt håpløst. Selvom jeg står helt inntil fienden og lader opp lenge er det jo som om jeg nesten aldri treffer. Nå har jeg en 2 hånds økse med skade poeng rundt 25-30.

Er det noen som har noen triks til bruk av økse??

Hvor på kroppen skal jeg sikte? Avstand?

Hvor på kroppen har ingenting å si, og avstanden bør jo være så nær som mulig.

Det som avgjør hvorvidt du treffer eller ikke, er hvor god du er i den respektive ferdigheten. Hvis du er dårlig (under 20), er det ikke alltid du treffer. Hvis du derimot er meget god, treffer du nesten hele tiden. Det er to måter å trene på - enten kan du bruke ferdigheten til du blir bedre (du blir kun bedre når du treffer), eller du kan gå til en trainer og betale ham/henne for å trene deg.

Men vær obs på at når du velger en rase, så står det til høyre på skjermen hvilke skills du får bonus i. Det kan da være lurt å velge disse! Hvis du velger en rase som er god i f. eks. Long Blade, og du velger Long Blade som en Major Skill, så begynner du kanskje med Long Blade i nærmere 50. Hvis du velger en rase som ikke har en bonus i Long Blade, og du velger den som en Major Skill, kan du begynne mye lavere, og da vil den være vanskeligere å trene (siden du ikke treffer så ofte).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...