Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah, til skolestart er det tilbake til Mac igjen. Gleder meg til å få den MBen jeg kommer til å ha ut VGS og etter det igjen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

firmware 2.0 er jo bare helt rå... Gleder meg til Pwnage Tool 2.0 kommer, slik at jeg kan få oppdatert min 1gen iPhone ;D Skjønner ikke hvordan jeg har greid meg uten push mail!

Skrevet

/me har ekstremt lyst på iphone nå :p

Men den er jo fortsatt ekstremt dyr. Noenn som har noe mer om når andre operatører får selge iphone i norge? kunne jo vært interessant med litt mer konkurranse.

Skrevet

Tja det ligger vel litt hos Apple da, om de er interesserte i å gå inn i sammtaler med flere operatører. Vi vet fra før at Telenor har vært i sammtaler med Apple en stund, dette har dem selv gått ut med. Dessuten har det jo vært snakk om at et telefonmonopoli ikke er populært hos myndighetene våre ;)

Skrevet
Det er dessverre Apple det står på da ja.. Om du ikke har lyst til å kjøpe netcom iPhone, så er eneste alternativ å importere.. :ermm:

Eller si opp abonementet og betale mellomlegget på 2400,- pluss første månedsbeløp (Om du har iTalk Small i hvert fall).

Kjøpte nettopp Things til iphone, dessverre så synkroniserer den ikke med Things på macbooken, da er det jo litt ubrukelig. Heldigvis kommer synkronisering forhåpentligvis i neste oppdatering.

Skrevet
Det er dessverre Apple det står på da ja.. Om du ikke har lyst til å kjøpe netcom iPhone, så er eneste alternativ å importere.. :ermm:

Eller si opp abonementet og betale mellomlegget på 2400,- pluss første månedsbeløp (Om du har iTalk Small i hvert fall).

Kjøpte nettopp Things til iphone, dessverre så synkroniserer den ikke med Things på macbooken, da er det jo litt ubrukelig. Heldigvis kommer synkronisering forhåpentligvis i neste oppdatering.

Det jeg har tenkt til. Lurt?

Skrevet

Det jeg har tenkt til. Lurt?

Nei. Vil faktisk tro det er billigere å bestille noe ifra e-bay da. Det er plenty av folk som selger opplåste iPhoner :)

Skrevet

Jepp. :)

Mange folk har det inkludert i prisen. Men pass deg; det er folk på e-bay som ikke kan stoles på, så sjekk feedbacken som selgeren har fått, før du bestemmer deg ;)

Skrevet

Faen, mitt trådløse apple tastatur slo seg nettop mistenkelig av, og batteriene jeg hev ut så slik ut.

2679997191_19c60fb26a_b.jpg

Nå vil den ikke starte opp med nye batterier, har skyllt ut av det jeg kunne av "batteri rester". Får håpe jeg får liv i det igjen når den har fått tørket av seg :(

Skrevet
Det er ikke originalbatteriene nei, så Apple vil nok ikke gi meg et nytt tastatur. Det er vel risikoen med å bruke slike ting :S

Ifølge forbrukerkjøpsloven så må de gi deg nytt eller reparere. At det ikke er "orginalbatterier" er så vidt jeg kan forstå irrelevant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...