Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, gjør nok det. Jeg bestilte min sorte, og fikk den en-to uker før estimert leveringsdato, og selv da syntes jeg det tok litt lang tid på grunn av spesialkonfig :)

Du bør bare glede deg, du kommer til å få bakoversveis når du starter den opp for første gang :p

Skrevet
Da har jeg bestilt en hvit MacBook fra apple.no. Gleder meg ekstremt mye til den kommer :)

Er det noen som vet om de leverer på døren?

9543699[/snapback]

OBS! Den kommer på DAGTID! Dvs. før 4!

Skrevet
Sjekk her

9532284[/snapback]

Tror ikke den funker. Skal ha til Openoffice.

Unlike OpenOffice.org, NeoOffice has an enhanced spellchecker that uses the Mac OS X spellchecking dictionary. With this enhanced spellchecker, users no longer need to download and install spellchecking dictionaries if Mac OS X already has a dictionary for their language.

Noen andre som vet hvordan man får lagt til norsk spellchecker i OOo?

Skrevet

Håper det ligger noe i det ryktet. Jeg mistenker at det kan være det, da Apple må ha brukt en enorm mengde penger på den dårlig plastikken de valgte å bygge MacBooken med.

Skrevet
Hadde vært litt sweet hvis det lå noe i det ja, bare synd at jeg akkurat blåste 16 lapper på min MacBook.

9549091[/snapback]

MacBook til 16 lapper? Hvordan fikk du til det?

Det er jo hva du må ut med for en MacBook PRO.

Skrevet

Det mått en i klassen min også gjøre.. punge ut 16.000 for en svart macbook, men den persone fikk med programmer som hele officepakka + noe annet :O

men som sagt det kunne man jo fått fra skolen;D

Skrevet
Sjekk her

9532284[/snapback]

Tror ikke den funker. Skal ha til Openoffice.

Unlike OpenOffice.org, NeoOffice has an enhanced spellchecker that uses the Mac OS X spellchecking dictionary. With this enhanced spellchecker, users no longer need to download and install spellchecking dictionaries if Mac OS X already has a dictionary for their language.

Noen andre som vet hvordan man får lagt til norsk spellchecker i OOo?

9545842[/snapback]

Ingen?

Skrevet
MacBook til 16 lapper? Hvordan fikk du til det?

Det er jo hva du må ut med for en MacBook PRO.

9549113[/snapback]

Tja, svart MacBook, med iWork, div adaptere, bæreveske og en ekstern disk. Betalte kanskje 14.500 eller noe for den, også kom alt totalt på 16750 eller noe :)

Skrevet

Noen som har problemer med og koble Ipod nanon opp til Itunes omdagen? DEt skjer ingenting annet enn at jeg får opp lader ikonet på ipod displayet : (

Vet om flere som har samme problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...