Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

prøvde meg på å lage en avatar. klipte ut av ett bilde, fikset bitte litt på fargene, satt på navn og laget det røde rundt øynene hans.

 

digger star wars. hvis noen har kritikk, (helst konstruktiv) eller ideer til forbedringer er det bare å si ifra. vil gjerne bli bedre.

 

Edit: ganske simpel, lagde den på 3 min. (det er den jeg bruker nå)

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan kan jeg ta tak i p.eks en person eller en ting i et bilde. eller må jeg sliksom på en måte kutte rundt når jeg skal legge på ny bakgrunn

 

Du kan finne ferdigklipte bilder på internett, slik at du bare drar personen inn i bildet ;) Husker ikke siden akkurat nå, men kan skrive den når jeg finner det ut :D

 

EDIT: Denne

 

ZayCon

Endret av ZayCon
Lenke til kommentar

Så The Omen fra 1976 like før helgen og ble litt inspirert til å dra frem gamle Photoshop-vaner. Har drevet med Photoshop med voldsomme svingninger fra 2004, men nå er det jammen lenge siden sist. Husket bare et fåtall av snarveiene og metodene. Kan ikke si at jeg selv ble noe særlig imponert av dette smålige forsøket på å lage et creepy motiv, men det er nå en oppfriskning av gamle kunster i alle fall :)

 

Utgangspunktet

 

Resultatet

 

 

Hørte forresten på forskjellige variasjoner av "Ave Satani" under hele den 45min lange prosessen. På repeat i Winamp. Skremmende. Håper jeg ikke får noen drømmer i natt.

 

Kvaliteten ble litt forringet i det jeg lastet opp bildene. Du skal kunne se en tåkeaktig figur i skogens mørke hvis du ser nøye etter, men det ble vanskeligere etter opplastingen :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...