Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å være frekk, men jeg synes det er skikkelig lav standard på denne siden..

6135546[/snapback]

 

 

Helo DUUUDS ;) HA HA.

har laget et bilde av meg selv, kan vel se litt selvdigger ut men..... er ikke det ;)

ok, hvis du har noe på hjertet som ikke er bra med dette bilde så SI det, ikke kom med "BRA" komentaren.

 

angelofrockflames4pp.th.jpg

 

ps:klikk på bildet foor full størrelse

6135845[/snapback]

 

There you have it...

 

Ja, hat meg gjerne.. bare sier min mening jeg.. Med litt mer øvelse hadde noen av dere blitt jævlig bra! :)

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Ikke for å være frekk, men jeg synes det er skikkelig lav standard på denne siden..

6135546[/snapback]

 

 

Helo DUUUDS ;) HA HA.

har laget et bilde av meg selv, kan vel se litt selvdigger ut men..... er ikke det ;)

ok, hvis du har noe på hjertet som ikke er bra med dette bilde så SI det, ikke kom med "BRA" komentaren.

 

angelofrockflames4pp.th.jpg

 

ps:klikk på bildet foor full størrelse

6135845[/snapback]

 

There you have it...

 

Ja, hat meg gjerne.. bare sier min mening jeg.. Med litt mer øvelse hadde noen av dere blitt jævlig bra! :)

6135936[/snapback]

 

Takk ;)

3 raske menn :w00t: YEY. dem skal ha ny opptreden på edderkoppen etter sommerferien ;) den burde du gå på hvis du liker det.

Lenke til kommentar

Ahem, ikke jeg som satte inn startrekfolka da skal det sies :D Bare syntes ideen var litt gøy, så jeg ville være med og la inn mitt fjes over laforge :p

 

et jeg lagde for litt siden:

0504-London-049-small.jpg

 

 

Var på tassauds, og når jeg kom hjem sendte fadern noen gamle barnebilder av meg, tilfeldigvis et der jeg var kledd ut som hitler. Dette skjedde akkurat når jeg lasta over bildene jeg hadde tatt på tassauds fra kameraet mitt. Måtte jo lage noe av det, sykt sammentreff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...