Gå til innhold

Feil på installasjon av MySQL på lokal maskin

ThaMezzy

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det som er problemet er når jeg skal begynne med installasjon til mysql. Altså ikke selve installasjonen av filene, men av serveren. Når jeg er på slutten og skal trykke på "Execute" så kommer det på punktet "Start service":

Cannot create Windows service for MySQL. Error: 0

Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Det funkte før i dag, men ikke nå lenger.

Endret av ThaMezzy
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Det som er problemet er når jeg skal begynne med installasjon til mysql. Altså ikke selve installasjonen av filene, men av serveren. Når jeg er på slutten og skal trykke på "Execute" så kommer det på punktet "Start service":

1: Dette omhandler absolutt ikke PHP, MySQL er et program og hører da til under "software" el. lign.

2: Veldig dårlig emnefelt, man skal ikke sette ting inni [ og ] osv, lager bare forvirring.

Endre tittel og be en mod om å flytte tråden så får du nok bedre hjelp til det du ønsker.

Skrevet (endret)

1: Dette omhandler absolutt ikke PHP, MySQL er et program og hører da til under "software" el. lign.

2: Veldig dårlig emnefelt, man skal ikke sette ting inni [ og ] osv, lager bare forvirring.

Endre tittel og be en mod om å flytte tråden så får du nok bedre hjelp til det du ønsker.

Er gjort:)

Syns det var litt merkelig selv å poste den her.

EDIT:

Fikk det til! Jeg hadde bare lagt til en MySQL service flere ganger:)

Endret av ThaMezzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...