Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå skal det sies at jeg har spilt en del timer på den char'en for å få såpass mye, jeg får mye mer ruined leather scraps enn Light leather jeg også, men jeg går veldig mye rundt Kharanos (sp?) og dreper ting og tang og skinner, dreper også kaniner :green: som også kan gi Light Leather når man skinner de. Det tar tid, men pengene det gir er verdt litt mer roting i starten synes jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det første innlegget oppdatert med finfine instance-drops/quest-rewards som senker pengeforbruket. Folk må gjerne legge inn diverse gjenstander som de mener er eksepsjonelt bra for sitt level, så skal jeg legge dem til på forsiden.

Skrevet
Hvor mye er Elemental Fire verdt?

Er farming av disse noe å satse på?

Du får vel et tosifret antall sølv for dem, med mindre jeg husker helt feil. Kommer litt an på server og tilbudet.

Elemental fire går for over 1g/stk på daggerspine, og kan farmes i arathi highlands ved en av "circle of xx binding"

Skrevet
Imba hjelm (level 32)

Temmelig ok, men Le Crappy Droprate. Menmen, lagt til.

poenget er at du sparer en goooood del penger på den hjelmen istedet for AH. Og hvis du er alliance er ikke gruppe det vanskeligste å finne.

Skrevet (endret)

Prophetic Cane funker jo fint sammen med Hypnotic Blade. Får den av questet der du må drepe alle lederne i SM, som du lett gjør på level 36 med en god gruppe.

Fixet URL.

Endret av Sigga
Skrevet

Ravager er en fin øks, men om den proccer når du ikke vil den skal det, så kan du se på det som en 9 sekunders lang stun. Og det er heller kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...