c-h-r-i-s Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg er ute etter et program hvor man kan bruke webcam til og se hverandre, og det må ikke koste noe penger! Noen som veit om det finnes noe slikt?
Blåbær Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Forklar bedre... Snakker vi om MSN messenger o.l?
Admin'c Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 msn messenger har de fleste og fås på msn.no og har muligheten for dette =)
p@ge Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 se om denne passer for deg: http://www.visiongs.de/products.html lykke til
kimman Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 MSN er det beste du kan bruke, virker lovende.. Men ellers er det jo bare å søke vet du..
c-h-r-i-s Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Vel, først, beklager jeg ikke nevnte at jeg tenkte på annet enn MSN. Tenkte at det var så innlysende at det var noe annet, siden MSN er noe alle har og veit av! Prøver det forslaget til gaggen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå