Gå til innhold

ser etter PvP server med AV oppe konstant!horde.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hellu. Ser meg om etter en god pvp server med AV oppe konstant for Horde:)

med andre ord der alliance står i kø, og horde kan hoppe inn :)

blir TUF og don julio på meg gitt :-)

Noen som har noen forslag?

Endret av GRendal
Videoannonse
Annonse
Skrevet

AV er alltid oppe på stormscale, mend et er desverre alt for lang kø på hordesiden, og jeg vil sterkt anbefalle deg å velge alliance på stormscale nå.

Alliance har vel ikke mer enn 45% av karakterene på serveren nå.

Skrevet (endret)

Somregel er det 2+ AV's oppe på dagtid på Stormreaver. Ganske balansert mellom faksjonene så det er mulig å vinne på begge sider.

Ellers blir det roligere utover natta, men minst 1 AV er somregel oppe fra kl 10 om morgenen til kl 04-05 på natta.

Endret av apollox
Skrevet

Skullcrusher kalles skullcrusher fordi vi som spiller der får hodene våres implodert pga enorm queue, lagg i fra hel****, og masse disc..

Velg en annen server, hvis du ikke vil deg selv så vondt..

Skrevet

Skullcrusher er en bra server med mye AV. Lite lagg (har vært en del lag i MC siste uken) og aldri disc (for min del). Det er dog lang kø i AV'en her så du må nok belage deg på alt fra 5 min til 5 timer i kø. Og horde vinner nesten alltid.

Nesten aldri kø på serveren når jeg spiller (og det er flere timer hver dag), det meste jeg har hatt er 400 i kø og da måtte jeg vente 15 min.

Skrevet
Hvor mange AV runs trengs for å få de gode tinga? Sett at jeg vinner alle gangene..

Vel, jeg ble Honored på Sylvanas etter to runs, dog gikk jeg rundt og lootet alt og alle-

Til Grendal; Start på Lightning`s Blade :) High pop allerede, lover godt for AV fremover ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...