Gå til innhold

Mener dere at denne hunteren er en ninja?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, liker aldri å kjøre all pass on BoP rules på random raid, trygger med "Need, then roll", alltid en eller annen som ruller i stedet for å passe, eller looter før alle har rulla.

Når de er sagt, så er Cape of the baron en av de bedre Cape`sa for hunters, bruker selv den, og fikk den i guild raid samtidig som Beaststalker pants, første baron raidet forresten :D

Bruker alltid disse reglene i random raid groups:

1: all roll on BoE

2: All pass on Set items unless u need

3: All pass on BoP unless u need

Diverse ting som "Essences", "Orbs", "Gems", osv ruller jeg altid på, for hvordan kan du vite at andre trenger det mer enn deg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grendal skrev : "jeg hadde ninjalooted den fra deg uten å blunke.

All ære til huntern, sorry my friend that cape is not for you "

Så du mener denne ikke er noe tess for hunter :no:

Cape of the Black Baron

Binds when picked up

Back

45 Armor

+15 Agility

Requires Level 58

Equip: +20 Attack Power.

Skrevet
Grendal skrev : "jeg hadde ninjalooted den fra deg uten å blunke.

All ære til huntern, sorry my friend that cape is not for you "

Så du mener denne ikke er noe tess for hunter :no:

Cape of the Black Baron

Binds when picked up

Back

45 Armor

+15 Agility

Requires Level 58

Equip: +20 Attack Power.

han mener at den var til huntern og ikke shamanen.

OT: er bilde i sigg lov nå eller så må du fjerne den.

Skrevet
Masterloot på stratbaron? Vi har tilogmed ikke masterloot i MC:P Men det er fordi vi stoler på hverandre og at hvis noen adds som dropper boe epic, så kan den som er nærmest plukke de opp. Adds på bossene i MC forsvinner veldig fort. Var en guild på Ravencrest som mistet BoEepics pga masterloot:P Det er dritt det.

Vi og kjører Free for all i MC/Onyxia's Lair, spiller dog på en RP server så jeg forventer at folk er litt "snillere" der, men stoler også på de vi har med til MC!

Jeg spiller på Earthen Ring (RP). Vi gjør dette fordi det nettverket av folk vi raider med har støtt på ninjaer ganske ofte, og er lei. Nye navn hver gang. Til og med guildnavn man styrer unna, etter hvert.

I MC vet jeg ikke helt hvordan raid-alliansen min gjør det, da jeg ikke har hatt mulighet til å bli med enda. De bruker naturlig nok et DKP-system, men om de har loot på FFA eller ML, aner jeg ikke. Vi er jo "snille" (aka i besittelse av normal folkeskikk), i og med at man har fått bli med i alliansen i det hele tatt. Det fungerer som en sikkerhetsgaranti, så for alt jeg vet, kan det være FFA i MC.

Yessu, nok offtopic nå.

Skrevet

Hehe. "I got horse" :!:

Men seriøst, den var bare en ond ninjalooting. Ikke at jeg vil ha mounten der, men jeg hadde blitt forbanna om det hadde vært en som bare tatt den, uten at resten har fått lov å rollet på den.

Skrevet
Det spørs da vel hvilken kappe Mystix hadde fra før. Selv om Dreadmist Mask er sett på som en del av et Warlock set så roller jeg lett på den nå som jeg etter å ha kjørt mange timer med SM, ZF og Mara og fremdeles bare har Windchaser Coronet. Med mindre Warlocken hadde vært venn eller en i guilde.

Det vil vel meget lett få deg bannlyst og stempla som ninja på flere servere jeg veit om jaffal.

På Silvermoon er det i alle fall uhørt å rolle på andres klasse-sett samme om klassen er representert eller ikke. Trenger man den får man passe og spørre pent i etterkant.

Skrevet (endret)

hehe aldri gjør 10 mans strat. gjør 5 mans og gå med gode folk så blir det litt penger så man får som oftest det man vil ha.

Det var litt værre med han som ninjaet major domo chesten våres med finkles i :(

så alliance på warsong Drep Nozshine om dere ser ham om igjen og omigjen til han slutter og spille :)

Endret av Legoraider
Skrevet (endret)
Det spørs da vel hvilken kappe Mystix hadde fra før. Selv om Dreadmist Mask er sett på som en del av et Warlock set så roller jeg lett på den nå som jeg etter å ha kjørt mange timer med SM, ZF og Mara og fremdeles bare har Windchaser Coronet. Med mindre Warlocken hadde vært venn eller en i guilde.

Det vil vel meget lett få deg bannlyst og stempla som ninja på flere servere jeg veit om jaffal.

På Silvermoon er det i alle fall uhørt å rolle på andres klasse-sett samme om klassen er representert eller ikke. Trenger man den får man passe og spørre pent i etterkant.

Jeg har hørt det er slik ting funker for Horde på Warsong, at man kan rolle på andre set. Hvis dette ikke er vanlig på andre servere så kan jeg spørre flere, kan jo være han som sa det bare fleipa med meg.

Endret av Scarface^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...