Gå til innhold

WoW-for sent å starte?


Anbefalte innlegg

Heisann! :w00t:

 

Nå er det vel ca 1 år siden jeg var her sist (p.g.a EXTREMT dårlig internett tilgang!) :p , men ser ut til at den gamle "stemningen" på forumet fortsatt er den samme! :cool:

En del nye moderatorer ser jeg, vær hilset! Må hilse spesielt til psilocybe som fortsatt holder koken! :!:

 

Så til "casen":

Nå som jeg ENDELIG har fått internett igjen, lurer jeg på om det er "for sent" å starte WoW?

Noen som har erfaring med dette?

 

Takker på forhånd! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det vel ca 1 år siden jeg var her sist (p.g.a EXTREMT dårlig internett tilgang!)

må være forferdelig dårlig internett tilgang også hvis det tok 1 år å komme seg inn :)

 

Neida, det er aldri for sent å starte WoW. Så selv på servern der jeg spiller: Nesten alle er lvl 60, men når jeg var innom elwynn idag var det rundt 40-45 players bare der, og det samme antallet i Darnassus, Dun Morogh, Westfall, Redridge osv. Så det er alltid noen som starter på nytt.

Lenke til kommentar
Heisann! :w00t:

 

Nå er det vel ca 1 år siden jeg var her sist (p.g.a EXTREMT dårlig internett tilgang!) :p , men ser ut til at den gamle "stemningen" på forumet fortsatt er den samme! :cool:

En del nye moderatorer ser jeg, vær hilset! Må hilse spesielt til psilocybe som fortsatt holder koken! :!:

 

Så til "casen":

Nå som jeg ENDELIG har fått internett igjen, lurer jeg på om det er "for sent" å starte WoW?

Noen som har erfaring med dette?

 

Takker på forhånd! :thumbup:

Vil nok absolutt si det ikke er for sent :)

 

Jeg begynte 15. april, det var vel da de hadde "Second release" i Europa.

 

Skjønte jo fort at jeg burde ha begynt 11. februar (det var vel release?) sammen med en del kompiser - men det tok to måneder før jeg lot meg overtale, delvis pga. mye jobb og AO på meg også.

 

Sleng deg på bølgen, være seg ny eller gammel server, i mine øyne spiller det ingen rolle.

 

Du kommer til å se på det som en velkommen forandring fra AO, tro meg ;)

Lenke til kommentar

Høres bra ut!

 

Blir ikke riktig enda desverre... har akkurat fått bekreftet at jeg KAN få ADSL etter en to måneder lang kamp mot Telenor! :realmad:

Men jeg håper linja vil være oppe så snart så mulig, og da er det vel bare å kjøpe WoW!

Ser nåkk ut til at jeg har spillt mine siste timer AO...men totalt sett har det gitt meg maaaaange fantastiske opplevelser! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...