Gå til innhold

Hva er det mest irriterende med wow?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis en warrior eller priest forlater gruppa midt i et instance.. det er voldsomt irriterende!

Men jeg har en tendens til å gjøre det selv, hvis gruppa er helt på trynet sammensatt.

Skrevet

ok, for å svare på spm da :O

det som er irriterende er folk som quitter midt i en instance fordi hunden dems ternger mat, eller broren dems plutselig havna på sjukehus med 55 i feber (yeah right)

- at alt som dropper fra monstre på low level aldri er bedre enn det som er på AH.

- at jeg ikke kan få 300 first aid får level 40.

- at det å fly tar utrolig lang tid.

- at lagg mange ganger ødelegger for instance raids .

- at duskwood kun har en graveyard.

- at folk spammer /y og trade channel.

- at jeg alltid roller bra på items som er crap.

- at jeg aldri husker å kjøpe meg flash powder, eller ress regs til druiden før større raids

- at AH lagger fra 15:30 til 22:30

- at man må reparere ødelagte items som dropper (etter rep er det ikke vits å selge dem siden de koster mer enn bare å vendor trashe dem)

- at XP baren ikke forsvant da jeg dinga 60 :)

- at 1.7 patchen som virker konge, bruker lang tid på å komme ut

- at instance runs ikke er bra før ZF (da har de fleste lært seg hva man skal gjøre)

- at det finnes utrolig få daggers som kan måle seg med 1H swords

- at ingen armor ser bra ut før du kommer opp i lvl 60 og skaffer deg et helt set

- "dazed" som low level mobs spammer på deg og dreper deg selv om du er overlegen til å drepe dem.

- murlocs.

sånn, det var deilig, da var det ute av verden..hehe

*puste ut*

Skrevet (endret)

- Folk som "gtg" midt i en instance, eller ikke minst rett før siste boss

- Folk som har det travelt i instances, ikke har tid til å vente på mana eller instruksjoner, men bare rusher på i sitt tempo. Disse har somregel heller aldri tid til å vente på patrols, selv om jeg er 100% sikker på at den kommer.

- Warriors som tanker i (kun) Zerker-stance med det "ubre" 2h-våpenet sitt ("Cause it does more damage/I don't have a shield") når vi ikke slåss mot trashmobs

- Mages som puller med pyroblast (lol?)

- Hunters som N-roller på alt, selv ting de ikke kan bruke

- Mages som ikke sheeper når de blir bedt om det / rogues som ikke sap'er

- At det ikke går an å customize armoren sin litt (farger osv) Looks betyr mye for meg.

- At Laggerspine har en oppetid på 75% om dagen, og at den i den oppetiden lagger noe helt sinnsykt.

- Corpserun i Badlands

- Huntere som ønsker å være med i gruppen min, for så å rolle på alt leather med int, selv om de kan bruke mail fra 40. Jeg unngår å gruppe med huntere så godt som jeg kan.

- Når noen sier "FFS why didn't you heal me" når jeg står med 5 mobs på meg og barskin/ns er på cooldown (da kan til og med regrowt ta 5-6 sekunder å caste). Generelt når noen sier "HEAL ME!" til healeren, hva tror de vi er der for egentlig?

- Paladiner som tror de kan overleve alt

- Bloodpetals i Un'Goro, sykt overpowered meele for sin level :p

- At Glowing Brightwood Staff skal være så forbanna dyr på Laggerspine :cry:

- Beggers (selv om jeg har begynt å ha det litt gøy med dem på deres bekostning nå)

- Når jeg prøver å fortelle warrioren hvordan det er best at han tanker, men får slengt i trynet "A druid does not know shit about tanking", selv om jeg har en 60 warrior selv, i tillegg til å ha tanket de fleste instancer med druiden. Da blir de fort litt roligere.

Var vel det jeg kom på nå.

Endret av PoleCat
Skrevet

*Det generelt sett dårlige communityen wow har.

*At WoW er så veldig gear basert.

*At Azeroth ikke er mye større en hagen min.

*Blizzard bruker flere år på å balansere klassene

Skrevet

nårr man er i BG å får warstomp midt i en fight!!

at man tjener så sinsykt lite penger, nårr alt koster så J**** mye

nårr man endelig blir lvl 40 å ikke har råd til mount!

når man ikke har råd til å trene!

finner bare crappy items!

nårr d endelig kommer noe du har bruk for.. så må du rolle! (som regel får jeg ikke en dritt nå jeg roller)

Skrevet

å endelig ha kommet inn a AV for så å disconnecte rett etterpå og sitte først 10-15 min for å komme inn på serveren og deretter å sitte lenge i kø for AV igjen :thumbdown:

Skrevet

* At stygge healers forteller meg at jeg skal ta aggro fra dem selvom jeg er død og de har 100% mana og 0 mobs på seg før jeg er død.

* At hunters engang tenker på å rolle på melee items når en warrior/rogue er etter det.

Skrevet

Ragnaros try nummer 4/5, siste forsøk, nesten alle er resset og en idiot (meg) trur han har chatten oppe og prøver å skrive, kommer borti "y" som han har bindet corruption til.... gg raid + cursewords @ me.

DET irriterer meg med wow, det er så lett å gjøre en glipp og bli hatet for det :O

Skrevet (endret)

At du blir hekta. Så totalt, ubønnhørlig hekta.

Edit: Det gikk plutselig opp for meg at tråden var om hva slags irriterende ting som andre personer klarer å prestere i WoW, så: Folk som plutselig hoster opp "sry gtg bye cya", spesielt inni instancer. Det er ikke så morsomt om gruppa er midt i svarteste Jintha'Alor i The Hinterlands, heller (ja, nylig opplevd).

Jeg må heller ikke glemme at 90% av alle warlocks leker alene, så om jeg spør høflig "Could you summon me for 1g? =)", får jeg "sry not in group" tilbake.

Endret av atrax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...