NyLakkert Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hay! Hva er det mest irriterende andre kan gjøre mot deg i wow?
Intimvask Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hvis en warrior eller priest forlater gruppa midt i et instance.. det er voldsomt irriterende! Men jeg har en tendens til å gjøre det selv, hvis gruppa er helt på trynet sammensatt.
str00tz Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 har vi ikke en lignendre post fra før ?
Intimvask Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det har vi vel helt sikkert Jeg er trøtt som et uvær, så jeg tenkte egentlig ikke på dette.. :/
mutamata Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 det mest irriterende er laggen som er. og at de fleste guilder som tar MC på realmen min ikke har lyst på huntere : /
str00tz Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 ok, for å svare på spm da :O det som er irriterende er folk som quitter midt i en instance fordi hunden dems ternger mat, eller broren dems plutselig havna på sjukehus med 55 i feber (yeah right) - at alt som dropper fra monstre på low level aldri er bedre enn det som er på AH. - at jeg ikke kan få 300 first aid får level 40. - at det å fly tar utrolig lang tid. - at lagg mange ganger ødelegger for instance raids . - at duskwood kun har en graveyard. - at folk spammer /y og trade channel. - at jeg alltid roller bra på items som er crap. - at jeg aldri husker å kjøpe meg flash powder, eller ress regs til druiden før større raids - at AH lagger fra 15:30 til 22:30 - at man må reparere ødelagte items som dropper (etter rep er det ikke vits å selge dem siden de koster mer enn bare å vendor trashe dem) - at XP baren ikke forsvant da jeg dinga 60 - at 1.7 patchen som virker konge, bruker lang tid på å komme ut - at instance runs ikke er bra før ZF (da har de fleste lært seg hva man skal gjøre) - at det finnes utrolig få daggers som kan måle seg med 1H swords - at ingen armor ser bra ut før du kommer opp i lvl 60 og skaffer deg et helt set - "dazed" som low level mobs spammer på deg og dreper deg selv om du er overlegen til å drepe dem. - murlocs. sånn, det var deilig, da var det ute av verden..hehe *puste ut*
Bautastein Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jepp. At duskwood har verdens største graveyard, allikevel spawner du på en liten graveyard på andre siden av kartet.
-jH Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 ... fordi hunden dems ternger mat Been there... måtte ut da
PoleCat Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) - Folk som "gtg" midt i en instance, eller ikke minst rett før siste boss - Folk som har det travelt i instances, ikke har tid til å vente på mana eller instruksjoner, men bare rusher på i sitt tempo. Disse har somregel heller aldri tid til å vente på patrols, selv om jeg er 100% sikker på at den kommer. - Warriors som tanker i (kun) Zerker-stance med det "ubre" 2h-våpenet sitt ("Cause it does more damage/I don't have a shield") når vi ikke slåss mot trashmobs - Mages som puller med pyroblast (lol?) - Hunters som N-roller på alt, selv ting de ikke kan bruke - Mages som ikke sheeper når de blir bedt om det / rogues som ikke sap'er - At det ikke går an å customize armoren sin litt (farger osv) Looks betyr mye for meg. - At Laggerspine har en oppetid på 75% om dagen, og at den i den oppetiden lagger noe helt sinnsykt. - Hunters som N-roller på alt, selv ting de ikke kan bruke - Corpserun i Badlands - Huntere som ønsker å være med i gruppen min, for så å rolle på alt leather med int, selv om de kan bruke mail fra 40. Jeg unngår å gruppe med huntere så godt som jeg kan. - Når noen sier "FFS why didn't you heal me" når jeg står med 5 mobs på meg og barskin/ns er på cooldown (da kan til og med regrowt ta 5-6 sekunder å caste). Generelt når noen sier "HEAL ME!" til healeren, hva tror de vi er der for egentlig? - Paladiner som tror de kan overleve alt - Hunters som N-roller på alt, selv ting de ikke kan bruke - Bloodpetals i Un'Goro, sykt overpowered meele for sin level - At Glowing Brightwood Staff skal være så forbanna dyr på Laggerspine - Beggers (selv om jeg har begynt å ha det litt gøy med dem på deres bekostning nå) - Hunters som N-roller på alt, selv ting de ikke kan bruke - Når jeg prøver å fortelle warrioren hvordan det er best at han tanker, men får slengt i trynet "A druid does not know shit about tanking", selv om jeg har en 60 warrior selv, i tillegg til å ha tanket de fleste instancer med druiden. Da blir de fort litt roligere. Var vel det jeg kom på nå. Endret 13. september 2005 av PoleCat
StarGazer Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 *Det generelt sett dårlige communityen wow har. *At WoW er så veldig gear basert. *At Azeroth ikke er mye større en hagen min. *Blizzard bruker flere år på å balansere klassene
Nordahl89 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 nårr man er i BG å får warstomp midt i en fight!! at man tjener så sinsykt lite penger, nårr alt koster så J**** mye nårr man endelig blir lvl 40 å ikke har råd til mount! når man ikke har råd til å trene! finner bare crappy items! nårr d endelig kommer noe du har bruk for.. så må du rolle! (som regel får jeg ikke en dritt nå jeg roller)
JPNord Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det mest irriterende må være å disconnecte for så å være nummer 300 i køen
Ildflue Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det mest irriterende må være å disconnecte for så å være nummer 300 i køen Spesielt midt i en razorgore fight >_< og så dropper dragonstalker...
AniWal Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 å endelig ha kommet inn a AV for så å disconnecte rett etterpå og sitte først 10-15 min for å komme inn på serveren og deretter å sitte lenge i kø for AV igjen
Sheel Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 At man ikke har mer muligheter til å gjøre characteren sin unik.
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 - At man må ha en dårlig addon for å lage player-stores. - At man ikke kan fly i en rett linje. - Ingen socketed items + gems/runes/jewels. /cry
PcT Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 * At stygge healers forteller meg at jeg skal ta aggro fra dem selvom jeg er død og de har 100% mana og 0 mobs på seg før jeg er død. * At hunters engang tenker på å rolle på melee items når en warrior/rogue er etter det.
Kultom Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Ragnaros try nummer 4/5, siste forsøk, nesten alle er resset og en idiot (meg) trur han har chatten oppe og prøver å skrive, kommer borti "y" som han har bindet corruption til.... gg raid + cursewords @ me. DET irriterer meg med wow, det er så lett å gjøre en glipp og bli hatet for det :O
atrax Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) At du blir hekta. Så totalt, ubønnhørlig hekta. Edit: Det gikk plutselig opp for meg at tråden var om hva slags irriterende ting som andre personer klarer å prestere i WoW, så: Folk som plutselig hoster opp "sry gtg bye cya", spesielt inni instancer. Det er ikke så morsomt om gruppa er midt i svarteste Jintha'Alor i The Hinterlands, heller (ja, nylig opplevd). Jeg må heller ikke glemme at 90% av alle warlocks leker alene, så om jeg spør høflig "Could you summon me for 1g? =)", får jeg "sry not in group" tilbake. Endret 13. september 2005 av atrax
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå