Gå til innhold

Nye RP PVP realmen - hvem er med?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle sammen?

Som dere vet kommer det en RP PVP server for de som faktisk vil rollespille litt.

Det jeg lurer på er om det er noen interesse for litt seriøs RPing, og ikke nødvendigvis "omglol I need that drop wanna help me do farm runs" til 60 på 9 dager.

I det hele tatt, hva om vi tar en liten brainstorming her om en eventuell Guild med en "Theme", samt litt planer for WoW hverdagen og ikke minst rollespilling?

Kunne godt tenke meg å spille for å spille, istedenfor dette Lvl racet.

Vår offisielle Server er Venture Co.

alle legg til nick og level her :-)

Endret av GRendal
Videoannonse
Annonse
Skrevet
er med om jeg kan være den omgsor jeg er høyest lvl i guildet omgsor fyrn som blir kicket ut av guilden :D

((Om du går på den serveren og ødelegger ved å ikke roleplaye, da skal jeg få charen og kontoen din permbanna!))

Back to work. Har dessverre et guild, men kan sikkert bli med på noen events osv. Like gøy hver gang.

Hvis dere blir alver så skal jeg: "Kill ye an' cook yer eares, me elviesoup be very good, mon!"

Skrevet (endret)

((Om du går på den serveren og ødelegger ved å ikke roleplaye, da skal jeg få charen og kontoen din permbanna!))

hva om han roleplayer stum?

Edit: Og sykelig gal etter å drepe ting i det samme området i flere timer i strekk

Endret av Nstin
Skrevet
er med om jeg kan være den omgsor jeg er høyest lvl i guildet omgsor fyrn som blir kicket ut av guilden :D

Back to work. Har dessverre et guild, men kan sikkert bli med på noen events osv. Like gøy hver gang.

Hvis dere blir alver så skal jeg: "Kill ye an' cook yer eares, me elviesoup be very good, mon!"

hvordan guild og tema?

Skrevet (endret)

Permbanne meg for å lvle fort og ganke? Ganking er lov på RP servere og vet du... Hva hvis jeg har lyst å bli *The modern speaking tauren* som kan snakke og oppføre seg som man gjør til vanlig! :D *Ganke* ^^

*Edit*

800 postcount!

Endret av PcT
Skrevet

Hør nå: Jeg gir en blank FAEN om dere levler fort eller ikke, men hvis dere ødelegger for roleplayinga mi eller andre blir dere reporta!

str00tz: De fleste snakker ikke "shakesperian". De som prøver får det heller ikke til. Forsøk selv å snakke nogenlunde bra mend bruk av "Thee, thou, osv".

Nstin: Det å roleplaye stum, det er vanvittig vanskelig, ikke få lov til å si noe.. bare bruke emotes. Selv forsøkte jeg å roleplaye en gal gnom som bare snakke i vers. Klarte det ikke....

PcT: Jeg ville reporta deg hvis du oppførte deg som en "omgsor-fyr", ikke for å ganke eller levle fort. LEvels har ingen ting å si på roleplaying.

kårekårelimihåret: Høres interresant ut. Kanskje jeg møter deg hvis du er horde, eller så dreper jeg deg hvis du er alliance :)

aleksanderrr: Nei, uheldigvis ikke.... Men hvis du snakker "out-of character" i /s eller /y blir sannsynligvis kicka fra RP-serverne. Det dummeste blizzard har gjort hittill er å tillate det å snakke andre språk enn engelsk i /s eller /y.

GRendal: Jeg kan ikke røpe det, secret busniess. :)

mobilfreek: Du kan roleplaye en hevngjerrig udød snikmorder, men gjør det med stil, ikke lag en massakre etter massakre :)

My 2 coppers....

Skrevet

hmm. kommer vel til og lage en liten gnome rogue med rosa hår female ofc :love: som skal hete.. ho er desverre litt ung enda og har ikke fått navn av sine foreldre enda.. men det blir vel Roslinda eller Grossven.. men de har fortsatt ikke bestemt seg. skal holde dere oppdatert når dåpen faller.

Skrevet

aleksanderrr: Nei, uheldigvis ikke.... Men hvis du snakker "out-of character" i /s eller /y blir sannsynligvis kicka fra RP-serverne. Det dummeste blizzard har gjort hittill er å tillate det å snakke andre språk enn engelsk i /s eller /y.

Neppe! det blir du så aldri!

Skrevet

Jeg skal starte en orc warrior... uvisst om det blir male eller female. Skal RPe, men er interessert i et guild som tillater OoC i guildchat. Hvis ikke blir det alt for slitsomt i instances osv.

Skrevet (endret)

Neppe! det blir du så aldri!

And again...Someone haven't read the rules, so:

STFUNOOB.jpg

Edit: Måtte bare :p

Endret av king_of_kong

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...