Gå til innhold

Ny i WOW i dag, noen tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forsøk å velge en server hvor motstanderen er 100% overpowered. f.eks velg horde på en server hvor forholdet alliance/horde er 10/1. dette kan høres kjipt ut men tro meg!, det er ingenting som er kjedeligere enn å være den dominerende faksjonen på en server. ellers kan du forsøke å finne en server med tilnermet likt antall lvl 60's. merk : LVL 60!. ikke bare players, for da kan du ende opp på en server med 5k lvl 60 alliance og 100 lvl 60 horde, men plenti low-lvl's. velg den rasen du syntes er kules, ikke høre på noen her på forumet når det gjelder valg av class eller server for alle sier forskjellig.

Lenke til kommentar
trippelpost

okey takk for tipset.. men står det no sted om det er tilnærmet likt? som f.eks 55% horde 45% alliance?

 

skal være human tenkte jeg, eller er det sånn at alle er det? (liker å være human i spill MMORPG)

 

kjører ned å ser om det har det på elektroen nå :D

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar

Ut ifra det jeg har forstått, er både Haumarush (sp?) og Lightning's Blade ferske servere hvor mange level 60-folk lager alts (alternative chars). Starter du på en av dem, er det svært store sjanser for at folk har snøring på hvordan spillet skal spilles, og man slipper typiske nybegynnergruppe-feil av typen "warrior trenger ikke skjold" og mages som gir full pupp med de kraftigste spellene de har.

 

Ellers er det en fordel å velge en server som er medium-high på det tidspunktet du kommer til å spille mest. Aktiviteten dabber av i 23-24-tiden på kvelden.

 

Har fått inntrykk av at Sylvanas og Silvermoon er befolket av mange nordmenn, om det er noe å trakte etter.

Lenke til kommentar

Spill på Burning Blade :thumbup:

Mange folk sier at det er drittserver, pga lagg å sånn, men det er fiksa nå..

Det er i tillegg den servern med mest norske folk, og er alltid masse lowlvl's der, fordi det er stadig nye folk som byner på den.. ;)

 

Og er vel ikke noe galt i å være human nei (selvom jeg personlig ikke liker det), men hadde vært kult om du valgt Horde, og ikke Alliance da.. :roll:

Lenke til kommentar

skal være enig med at det er best å velge en ny server med mange lvl 6. de ka ha opp til to ALT som er ganske bra. men vær forberedt på at du finner mange sære menesker der ute.. jeg spillr selv på Dragonblight. ganske fornøyd med dn.. Men noe du bør virkeli glede deg til er IF (Iron Forge) ikke no lagg i det hele tatt der ;))) virkelig mange mennesker der.. når det gjelder guilder vil jeg ha valgt å ta en som det er mange medlemmer i og fra lvl 1 og opp til lvl 60. vis du velger en guild i området rundt 30-40 så er det kansje en stor mulighet for at ingen vil ellergidder å hjelpe deg fordi de ikke får noen EXP ut av det. men kommer du over en norsk guild er det veldig bra. jeg er med i Norrøn så vil du inn der så prat med meg Otyx;) men som sagt det finnes mange andre bra guilder.

 

lykke til;)))

Lenke til kommentar

burning blade ja.. 14 dominert til de grader.. kom på al'akir, og som henrik2k sa"velg den alliancen som er underlegen" som f.eks alliance er på al'akir.. horde har 2/3 av serveren, og det er faktisk morro å grise dem for å hevne ganking :p

 

det geniale er at det nesten bare er horde på highlvl steder, sånn at lowbies kan gjøre noe uten å få litt ris på rumpa :)

Lenke til kommentar

Åssen spill har du spilt før?

JEG ville virkelig anbefale deg å spille på Earthen Ring om du liker å rollespille (altså leve ut karakteren med en forhistorie, uten å dra inn burgere, w00t, lol, omfg etc.). Spiller alliance der selv, men tar en pause en måneds tid (tre og en halv uke elns). Ta og send meg PM om du lurer på mer om RP-serverne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...