Torbjørn T. Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 (endret) Hei. Når eg går inn på eit phpBB-forum (Norsk Amatørfilmforum) i Firefox 1.0.6 so får eg opp ei rekkje feilmeldingar, som seier det er noko gale med enkelte linjer av kjeldekoden, slik som dette: Dette er eit problem som tydelegvis berre rammer nokre av dei med Firefox, ettersom eg høyrde om andre som ikkje hadde problem. Dette vart og bekrefta då eg prøvde på ei anna maskin her heime. Der vart det vist utan problem. So, er det nokon som har nokon tips til kva det kan vere som gjer at enkelte opplever dette problemet? Set pris på all hjelp, ettersom dette er ganske irriterande... Endret 10. september 2005 av incanus
mandela Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 (endret) for det første så er screenshot'n fra firefox beta 1 og ikke 1.0.6 som du skriver. for det andre er det vel strengt tatt feilmeldinger fra server sin side og ikke hos deg som vises på det bilde du linker til. bruker selv beta 1 og ser ingen problemer i det forumet Endret 10. september 2005 av modellmakt
Torbjørn T. Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Ja, beklager, prøvde so vidt, Beta 1, og tok screenshotet då, men det er akkurat det same problemet i 1.0.6. bruker selv beta 1 og ser ingen problemer i det forumet Akkurat det som er poenget: For nokon fungerer det, for andre ikkje. Om nokon hadde hatt nokon ide om kvifor det berre er nokon som opplever dette problemet so hadde det vore fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå