Gå til innhold

Rykker RBK ned i år?

Poor Leno

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur ikke RBK rykker ned. Det er 3 andre lag som er dårligere, som sannsynligvis kommer til å sloss om kvalikplassen. Trur Tromsø klarer kvaliken, og Molde og Ålesund rett ned. Trur også at Glimt redder plassen i år.....igjen.

Og det med at RBK har den beste stallen i år er ihvertfall bare tull. Tabellposisjonen er jo et klart bevis på at det ikke er tilfelle....

mvh

Pantera

Skrevet
Hvis RBK rykker ned blir det popcorn og cola på meg  :fun:

Du heier på hvem lag? :p

Hvilket lag han heier på - det må jo nesten bli Brann det? Alle holder jo med dem :love:

Det STEMMER faktiskd :w00t: Brann for EVER

Skrevet

Rosenborg rykker ikke ned, skaffer de nødvendige poengene nå på slutten. Rosenborg har blitt myyye dårligere, og de andre topplagene har blitt litt bedre. :)

Skrevet
Hvis RBK rykker ned blir det popcorn og cola på meg  :fun:

Du heier på hvem lag? :p

Hvilket lag han heier på - det må jo nesten bli Brann det? Alle holder jo med dem :love:

Det STEMMER faktiskd :w00t: Brann for EVER

Ja, det ER mange bergensere her! :p

Skrevet

Vel fortjent til RBK.. GRatulerer. Greier å skjerpe seg når det gjelder.. Espen Jonhsen har vel aldri vært så lang før..? :p

Tror ikke RBK rykker ned, Vålerenga vinner selvfølgelig serien i år..

Skrevet

3-1!Rosenborg vant jo! :D I dag skal jeg begynne å tro på mirakler... :p

Som en god RBK supporter jeg er,så tror jeg at RBK rykker opp ;)

Skrevet
3-1!Rosenborg vant jo! :D I dag skal jeg begynne å tro på mirakler... :p

Som en god RBK supporter jeg er,så tror jeg at RBK rykker opp ;)

Rykker opp fra hvor?

10. til 4. håper jeg...

Skrevet

Fy fayen så fullhår i baken RBK har, dei ligger kun få poeng frå nedrykk i Tippeligaen, men Olympiakos skal dei slå 3-1. Ballen er rund :p

Skrevet
Tror ikke det alt avhenger av guttas fotballferdigheter for å si det sånn. I går var de nemlig norges desidert beste fotball-lag.

Ja, fotball har mye med psyke og innstilling å gjøre. Og det har vært borte fra rosenborglaget det siste året...

Mn, etter "knusinga" av Olympiakos, må vi tro at selvtillit og innstilling til å vinne er tilbake i norges beste lag :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...