Gå til innhold

SV driver valgkamp i World of Warcraft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det ikke er en eneste seriøs gamer som har tenkt å stemme på rødstrømpe partiet her, de er tankeløse komunister som kommer til å undergrave oss fulstendig. Å bringe dette søppelet in i verdens beste spill for tiden, viser bare hvilket lavmål man kan komme på.

Btw, de er veldig mange som spiller wow som er over 18, de holder seg bare borte fra og snakke norsk på /1 på de forskjellige serverene, og blir derfor ikke lagt merke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er vel et fåtall av de som spiller WoW, som faktisk har stemmerett.

dagens LOL. De fleste i guilden min er over 18, dette bare for å nevne noe. De fleste jeg har spilt med er over 18. btw, tåpelig av SV, satser på borgelig regjering!

Endret av NightKeeper
Skrevet (endret)

Personlig så er jeg ihugga antikommunist! Og vil motsette meg en hver form for styre som bare hinter til slik vrangideologi. Jeg er en evig forkjemper for individets frihet og klarer ikke tanken på at alle skal være like. kommunisme må om nødvendig bekjempes med makt. synd tyskerne ikke klarte det den gangen. men på en annen side så hadde heller ikke tyskerne en "sunn" ideologi.

Endret av gamer73
Skrevet
synd tyskerne ikke klarte det den gangen. men på en annen side så hadde heller ikke tyskerne en "sunn" ideologi.

Litt off topic, men enig. Eu er faktisk vårt svar på den verden Hitler prøvde å lage. (man ser selvfølgelig bort fra medtodene som ble brukt og jeg sier ikke at Eu er noe holocost opplegg, så ikke fyr dere opp)

Skrevet

rapporter hver spammer til en GM for politisk spamming, så skal dere se at kontoene til spillerene blir stengt ganske fort.

surt for idiotene som blir med på opplegget, men stemmer de SV er de idioter uansett...

Skrevet

Jeg er litt i tvil om lovligheten av dette her. Jeg kjenner ikke til detaljene i "Code of Conducts", men er det lov å drive politisk valgkamp i spillet, når det har noe med verden utenfor å gjøre?

Skrevet
2. Lag en ny figur som heter ”Stem på SV” eller lignende. Engasjer nordmenn rundt deg i en samtale om hvorfor de bør stemme SV. Skaff gjerne fyrverkeri eller annen moro for å skaffe oppmerksomhet rundt deg selv.

Hele IF blir spammet av folk med SV i nicket sitt, + lagg som faen, report to gm? :!:

Skrevet
Din oppgave er å skrive «Husk å stem!» i general chat og guild chat (hvis det er andre norske i guilden din)

haha! spamme main chat!

[1.General] [Orgram]: Husk å stem! STEM PÅ SV!11

[1.General] [Exploid]: FUCK YOU SPAMMER!! DIEE

[1.General] [Yatta]: reported to gm asshole

:lol:

Skrevet
Håper det ikke er en eneste seriøs gamer som har tenkt å stemme på rødstrømpe partiet her, de er tankeløse komunister som kommer til å undergrave oss fulstendig. Å bringe dette søppelet in i verdens beste spill for tiden, viser bare hvilket lavmål man kan komme på.

Btw, de er veldig mange som spiller wow som er over 18, de holder seg bare borte fra og snakke norsk på /1 på de forskjellige serverene, og blir derfor ikke lagt merke til.

Sosialistisk Venstreparti tankeløse kommunister? Tør jeg spørre hvor du har det ifra. SV er da ikke et kommunistparti. De er sosialister, som kjemper for en bedre skole, et mer rettferdig samfunn etc. Er nok bare høyreekstreme folk som har slike tanker om SV. Eller de som ikke har peiling på politikk.

On-Topic:

Jeg er forsåvidt enig i at det blir for dumt å bringe valgkampen inn i et spill. Dette ødeleggger jo morroa for mange. Det er jo abre å bruke -ignore da. Personlig synes jeg ikke at det er lavmål, men at det er unødvendig er sikkert og visst.

Skrevet

Vel, norge er jo et kommuniststyrt land uansett, så jeg ser ikke hvordan et kommunistisk parti kan gjøre ting verre. Ikke at jeg støtter de røde i det hele tatt men.

Skrevet

Sosialistisk Venstreparti tankeløse kommunister? Tør jeg spørre hvor du har det ifra. SV er da ikke et kommunistparti. De er sosialister, som kjemper for en bedre skole, et mer rettferdig samfunn etc. Er nok bare høyreekstreme folk som har slike tanker om SV. Eller de som ikke har peiling på politikk.

On-Topic:

Jeg er forsåvidt enig i at det blir for dumt å bringe valgkampen inn i et spill. Dette ødeleggger jo morroa for mange. Det er jo abre å bruke -ignore da. Personlig synes jeg ikke at det er lavmål, men at det er unødvendig er sikkert og visst.

Bra sagt :)

Jeg har tenkt å stemme SV uansett, men jeg synes det er alt for dumt av dem å gjøre slikt, er bare idiotisk imho, kan godt hende de taper flere stemmer enn de vinner på dette her :(

Skrevet
Spør du meg er ikkje Hagen heilt normal men.

Hva mener du med det?

Mener du at SV-Kristin, som vil ta pengene fra de som skaper arbeidsplasser i dette landet, er mer normal?

Skrevet
Spør du meg er ikkje Hagen heilt normal men.

Hva mener du med det?

Mener du at SV-Kristin, som vil ta pengene fra de som skaper arbeidsplasser i dette landet, er mer normal?

Haha, Hagen normal? :roll: Sure.

Uansett, vi har et eget forum for politikk osv, så er ikke noe poeng i å diskutere de politiske partiene her.

Skrevet

Ganske så tåpelig i min mening. Er det noe jeg vil ha meg frabedt da jeg setter meg ned for å spille så er det politisk reklame. Politikk er nok det *siste* jeg tenker på da jeg spiller WoW...

Skrevet (endret)

Vel, det vil jo uansett få en motsatt effekt enn det som var tiltenkt. Hvis ingen av de som leser artikkelen har noen som helst peiling på hva SV står for, kan de jo ikke argumentere for noenting. Hvis folk springer og stemmer BARE fordi en sier "Stem SV!" har de ikke så mye i hodet. Vil jo tro at, som med de forhatte lydannonsene i Dagbladet, virker det helt mot sin virkning, folk blir bare sinte og vil ha fyren banna så fort som mulig. De stemmer neppe SV bare de ser noen springe rundt og spamme i et spill. SÅ jeg tror dere kan slappe HELT av :)

Men uansett, det er bedre at mange stemmer NOE enn at alle sitter hjemme og spiller data.

Endret av Bitex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...