Jump to content
Sign in to follow this  
Joachim_F

Spillheltinner kaster klærne

Recommended Posts

Politietterforsker Carla Valenti burde egentlig ha bedre ting å gjøre enn å stille opp naken i Playboy, men i følge CNN er det nettopp det hun kommer til å gjøre.

Les mer

Hvor er bildene? :p
dukker opp i all sin virtuelle prakt i det neste (amerikanske) nummeret av Playboy

kommer ikke spilljentene fra oktobernummeret til å bli å finne inne i selve bladet. I stedet blir de å finne på medfølgende samlekort.

sier e å....

:dribble:

kommer sikkert til å selge flere spill.....så det e gangske smart(hvis du liker å vise deg frem naken)

Jeg er nå temmelig sikker på at de skulle selge flere spill. Hva slags idioter er det nå som kjøper spill på grunn av et nakenbilde i et blad, når i tillegg ingen i selve spillet er naken?

Det som er pointet er jo at Playboy skal selge flere BLAD da. Nå kan liksom "nerdene" kose seg mer også.

Idiotisk, spør du meg...

[iC' date=11/09/2005 : 13:53]
sier e å....

:dribble:

kommer sikkert til å selge flere spill.....så det e gangske smart(hvis du liker å vise deg frem naken)

Jeg er nå temmelig sikker på at de skulle selge flere spill. Hva slags idioter er det nå som kjøper spill på grunn av et nakenbilde i et blad, når i tillegg ingen i selve spillet er naken?

Det som er pointet er jo at Playboy skal selge flere BLAD da. Nå kan liksom "nerdene" kose seg mer også.

Idiotisk, spør du meg...

ja ja,men det e tenkte på er de som lurer på om de skal kjøpe det får da et spark i den ene retningen når de ser bildene, og selvfølgelig som du sier

@MeTa][iC

vel, for å quote litt fra Gamer.no sitt Fahrenheit-intervju

Heldigvis er spillet identisk, med unntak av en liten nakenscene som har blitt fjernet i den amerikanske versjonen.

det er altså en nakenscene i spillet fra før

Edited by kenneth11

Så Photoshoppa som enkelte av kvinfolka er i slike blader fra før av, så er steget til 100% kunstige damer ikke stort... :roll:

Edited by MrLee

@MeTa][iC

vel, for å quote litt fra Gamer.no sitt Fahrenheit-intervju

Heldigvis er spillet identisk, med unntak av en liten nakenscene som har blitt fjernet i den amerikanske versjonen.

det er altså en nakenscene i spillet fra før

Jaja, okå da, pirkemann!

Men du skjønner nå uansett hva jeg mener! :p

Politietterforsker Carla Valenti burde egentlig ha bedre ting å gjøre enn å stille opp naken i Playboy, men i følge CNN er det nettopp det hun kommer til å gjøre.

Hvorfor skal man ha bedre ting å gjøre enn å stille opp i Playboy? De fleste som gjør dette får stjernestatus + en del mer penger enn å jobbe som politietterforsker.

Heia den jenta!

Dessuten var det drit vanskelig å finne bilder av henne.

que?

Ser nå at vi snakker om en virutuell verden her. huff.

Ja ja, Ikke noe nytt i dette. Hentai er jo et viden kjent begrep for de som liker animee porr :D

[iC' date=12/09/2005 : 13:59]
Ja ja, Ikke noe nytt i dette. Hentai er jo et viden kjent begrep for de som liker animee porr :D

Den gjengen kan jeg fint melde meg ut av. :nei:

Så du er i den gjengen nå altså? :lol:

Blood Rayne har jo allerede vært i Playboy, så detta er vel ikke noe nytt akkurat?

(Bilde fra google)

hadde vært bedre på ekte............er litt skuffa nå at det ikke var ekte dame i playboy :cry:

PS: liker ikke hentai!!!!!!!!! :nei:

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...