JanPhilip Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 hei, jeg har et problem med nettverket mitt: jeg ha tre pc'er på trådløst nettverk. To av dem har jeg hatt på lan før, men den tredje er ny. Nå har jegg satt opp nettverket, men problemet er at jeg ikke klarer å få den tredje nye pc'en på netverket. Jeg får den på internett, men ikke på nettverket så jeg kan dele filer melleom pc'ene...Det står at jeg ikke har adgang til nettverket, men jeg har ikke satt opp noen slags restriksjoner eller lignende. hva kan dette være ? har linksys komponenter på nettverket, dvs trådløs router og to trådløse nettverks adaptere og en pc som er koblet direkte til routeren. Det er en av de trådløse som ikke kommer på nettverket.
JanPhilip Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 nå har jeg etter tukling med allslags instillinger klart å få frem hvertfall en av pc'ene på nettverket, men når jeg prøver å gå inn på den gjennom "dater på dit netverk" (HJEMME), så kommer det en beskjed om at jeg ikke har tilgang til den, og at jeg må sjekke med min nettverks ansvartlig !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå