Dr3as Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Er dette settet noe å satse på som 60lvl warrior? eller finnes det noe som er myyyye bedre?
JoeDohn Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Du kan si det er et økonomi-sett for warriors, men det er enkelt-items som er så mye bedre der ute, så jeg droppa det ganske tidlig. Kjørte bracers og belt en stund pga bonusen, mens nå er det eneste jeg har beholdt hjelmen. Håper på å kunne bytte ut den snart også. Men bonusene er helt ok for en warrior som kanskje ikke har så mye tid til å spille i guilds og å farme instances for items.
Dr3as Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Så nå som jeg dinger lvl60 i kveld kan jeg kjøpe opp det jeg har råd til og heller bytte ut ettervært som jeg finner bedre.. Så bare at det var noen items med lvl45 req eller no slikt som skremte meg litt.. Men åssen er egentlig set bonusen? Hva får man når man har så og så mye?
Islanbadsj Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 2 deler: +100 armor 4 deler: +26 attack power 6 deler: +17 stamina
Dr3as Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Hmm, ser faktisk ut som noe jeg har lyst på ja.. aldri hatt noe sett før
Dr3as Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Jojo, men den er så stor at den fort blir borte dessutten skal jeg omskolere meg fra enchanter til blacksmith.. så jeg har noe å gjøre.. da kan jeg jo lage settet selv
aspyr Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Imperial plate er et dårlig sett, som level 60 burde du ha enkelt-items som er mye bedre enn imperial plate. Dra til instancer, drep bosser, da får du items. Bedre det enn å sløse penger på imperial plate. Når du er 60 kan du begynne få tak i Valor
Dr3as Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Nå har jeg rimelig dårlig utstyr.. ikke kjøpt noe siden lvl 42 eller no slikt.. bare drops jeg har funnet.. planen var å kjøpe alt nytt i 60lvl uansett.. men vil også ha 300 i bs så da tar jeg dette i sammaslengen.. trenger jo bare 6 deler for å få full utnytte av set bonusen..
Thraze Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 (endret) Du vil bruke imperial settet?............... Vær klar til å bli banket av lvl 45 warriors som har hatt en tur i Maraudon. Endret 8. september 2005 av GodSlayer
aspyr Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Man bruker bare ikke imperial plate på level 60. Dra til instances, få drops der. Du trenger ikke sløse penger på å kjøpe grønne items. Forresten, imperial plate er rimelig dårlig for en 60 warrior.
Dr3as Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Hmm.. hva burde jeg satse på da? noe spessielt utstyr som anbefales? grunnen til at jeg tenkte på det er at jeg aldri har hatt no sett greier før.. så tenkte det ville være artigt..
Ingar123 Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Du bør kjøre instancer, Og satse på å samle sammen VAlor settet Uansett finner du noe bra utstyr tilslutt
JoeDohn Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Selv om dette ikke er helt riktig holdning: bli med på classruns i endgame-instancer og bare spill med. Det dropper plate i hytt og gevær, og hvis det hverken er spirit eller intelligence på det så er det antakelig mynta på deg. Så kan du rulle i vei. Dette er egentlig den beste måten å skaffe deg bra gear på, samme hvordan gear du har fra før. Noen kan si at dette er leeching, men det får de i tilfelle si før du blir med, og ikke etterpå. Bare ikke roll på andres ting. Hadde med en warrior ikledd Helm of Narv og masse grønne ting (noe plate, noe mail) idag, og når roguen i raidet vårt endelig - på sitt 26. run - var alene om å være rogue og se Shadowcraft Gloves droppe så rulla warrioren og vant. Da kan kan du beklage så mye du vil, du får ikke så mange venner etterpå.
likferd Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 (endret) Valor er middelmådig til pvp, og ganske ubrukelig til tanking. Det er forresten mye "phat loot" i blant annet Dire Maul du kan se på om du ikke er så glad i 10-15 manns raid. Ellers finner du mye fint gear du kan skaffe deg her. Endret 8. september 2005 av likferd
chokke Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 eneste som er kult med settet er utseende . Spess på humans/alver.
M@R7!N Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 (endret) Gud det settet _suger_ Skaff deg forskjellig crit gear, feks Omokk's Girth Restrainer, buksene fra DM west, hjelm, osv 29 %crit i zerker nå, null epics Emperial suger rett og slett hvis du skal pvpe ^^ Edit: Enig i at full valor ikke er noe særlig i pvp Endret 8. september 2005 av M@R7!N
gamer73 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg syntes det er viktig at armor settet ser kult ut. Man skal tross alt se på når figuren din løper rundt i timesvis hehe.. Har stor tro på imperial. Men nå er jeg lvl 51 da. Og holder på å samle på det. Til lvl 60 folk er det gjerne ikek det beste, men enkelt items har en tendens til å bli stygt sammen, slik at man ser ut som et juletre. En spiller kan være så god han bare vil..med gudommelige stats og spillegenskaper, men ser han ut som et lappeteppe mister han ihvertfall min respekt. Image har som dere vet alt å si i vår moderne verden! Det er bare å innfinne seg med det. Jeg har stort sett vært opptatt av å ha komplette sett gjennom spillet. Hadde jousters armor set en god stund, og fikk alltid noen kommentarer over kul rusting. Samme som nå..da jeg har komplett sett med overlord armor, jeg får små kommentarer om kul rusting. dette er kult da. Folk legger merke til meg.
Dr3as Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Bruker faktisk buksa ikke skyt meg.. er jo lvl 56 eller no slikt req og faktisk ikke så dårlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå