Gå til innhold

Diablo 3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tror jellyfisk er ute på tynn is!

mannen/tingen som snakker til marius er baal, forkledd som tyrael. den vi dreper i slutten er baal. den som ødelegger worldstonen er tyrael, fordi baal corrupta den.

hvorfor i H skulle blizzard la oss drepe baal, og så plutelig var han i live, og så ødela han worldstonen som han var ved siden av en god stund og han hadde sjansen til å ødelegge den tidligere!

og hvorfor gikk han rundt i den kappa mens han snakka til marius, men på slutten skulle han liksom fått vinger og sverd & hele pakka - ETTER han han var drept? høres ganske dumt ut, spør du meg.

[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-08-19 16:31 ]

folka du snakker med etter at worldstone er ødelagt, er skikkelig overrasket over at den måtte ødelegges og hentyder til at verden ikke er trygg alikevel. Vingene til Tyrael i den lile filmen vi ser er også annerledes, dette KAN være et hint om at det er en annen engel (kanskje en fallen en), selv om det er lite trolig. I såfall så er det vel en sjangs for at det blir en diablo 3

Quote:

Den 2002-08-19 16:29, Cursed skrev:

jeg tror jellyfisk er ute på tynn is!

mannen/tingen som snakker til marius er baal, forkledd som tyrael. den vi dreper i slutten er baal. den som ødelegger worldstonen er tyrael, fordi baal corrupta den.

hvorfor i H skulle blizzard la oss drepe baal, og så plutelig var han i live, og så ødela han worldstonen som han var ved siden av en god stund og han hadde sjansen til å ødelegge den tidligere!

og hvorfor gikk han rundt i den kappa mens han snakka til marius, men på slutten skulle han liksom fått vinger og sverd & hele pakka - ETTER han han var drept? høres ganske dumt ut, spør du meg.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-08-19 16:31 ]</font>

Du må ikke tenke så mye vøttø :smile:

Hva om baal er en fallen engel ?

kan hende han faket at han døde og ble til sinn sannne formn (engel)?

han klarte a utgi seg for aa vaere tyrael i slutten av d2 vanlig

hmm naar tyrael og diablo sloss i tal rashas tomb mister jo tyrael sverdet?

og ja ball er jo lod hmm odelegge worldstone for aa skape ubalangse i mellom hellvete og jord?

saa jo ikke at soulstonen ble odelagt :smile:

godt poeng gellefisk

Takk, det var det jeg glemte. Baal rappa jo sverdet i tal rashas tomb.

:edit:

Og det er jo også litt av poenget...

Man skal ikke være _helt_ sikre på at historien ikke er slutt, sånn at om de ikke lager en oppfølger så har historien en forholdsvis naturlig slutt. Men om de lager en oppfølger så tenker alle vi som oppdaget alle hintene at vi er skikkelig smarte, også brytes ikke storylinen. Ingen har sagt at ikke Blizzard er flinke med historier. (selv om den i WC3 var en skuffelse.)

http://www.stud.ntnu.no/~omland

- Signaturer er for pyser

[ Denne Melding var redigert av: Jellyfisk på 2002-08-19 23:34 ]

Vi vet ikke om baal rappa sverdet til Tyrael, vi bare ser det faller ned i avgrunnen, og det gikk et rykte om at du kunne finne det i River of Flame, men det tror jeg var falskt.

warcraft3 story'en var konge den, men det er en hel haug som mangler, slik som:

Hvor ble det av Arthas?

Hvem er Ner Zuhl, og hva er hans planer?

Hvor ble det av resten av Dread Lord'ene?

Det kommer ganske sikkert en addon, om ikke så fortsetter den i WoW

Det dere sier er faktisk veldig interessant, noe jeg aldri har tenkt over før. Vi fikk jo heller aldri tatt livet av Tal Rasha, kanskje han blir den neste?

I Diablo 3 håper jeg de legger litt mer vekt på Quest(de var litt ensformige), flere byer, litt mere varierte landskap, og littegrann mere sofistikert nedslakting av monstre...

Men akk ja, Blizzard har vel nok med StarCraft 2 fremover.

Jeg er enorm fan av Diablo 2(og LOD).

Kan bare ikke bli lei av det! Har prøvd nå i mange måneder men jeg klarer det simpelten ikke!

Startet en ny save nå om dagen....

Har sikkert runda det 10 ganger...

Har hørt noe om diablo 3 på et eller annet forum, uansett, det bare må bli bra(visst det kommer), å blande det ekstreme gameplayet og ansette litt ny grafikk , bare må bli bra, og det finnes vel ingen andre en blizzard som kan takle den oppgaven bedre? Nei.

huf

• 2 år senere...
For de av oss som fulgte med litt på slutten av LOD var det ganske tydelig at det ikke var Tyrael, men Baal som ødela soulstonen.

(1. Baal har gitt seg ut for T. tidligere, han liker årntli godt å ødelegge ting, og han ødela soulstonen, når du snakker med folk i barbarbyen etterpå kommenterer de at de synes det var rart at steinen ble ødelagt.)

Nå skjønte jeg plutselig mer av handlingen, og nå gleder jeg meg bare enda mer til 3'eren :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...