Gå til innhold

html hvordan lage hjemmesider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å legge ut et tekst dokument, hvis du på ingen måte er interresert i å gjøre det om til .html, så kan du for eksempel icludere .txt fila i en .php fil.

 

<? 
include('filenduvilvise.txt'); 
?>

 

for å lage uploads så finnes det mange fine upload-script liggende rundt om du søker litt, gjerne php script.

For å lage en download, så er det jo bare å lage en link til fila du legger ut for nedlasting.

 

om det ikke vare noe jeg misforstod da.

 

mvh

G

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar

Siden du virker å være en smule utålmodig m.h.t. å lære HTML (no offense, jeg vet godt hvordan det føles), og du vil ha noe med medlemsregistrering, ville nok en av gratis-portalene vært den beste løsningen. Enkelt å sette opp, gratis og har gode muligheter for å poste nyheter, forum, medlemsskap m.m.

 

Jeg bruker ikke slikt, men andre her kan helt sikkert tipse deg om de portalscriptene de synes er best :)

 

 

(redigert da svaret mitt ble fullstendig ko-ko med feil quote og alt)

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Nå har jeg et par spm. her igjen, som jeg håper noen av dere har greie på.

 

1. Bilder, skal ha en del bilder i en mappe alle bildene er linket til sidene di skal på, men di vises ikke. (bildene er gif. format)

 

2. Stemmer,registreringer osv, må man jo sendes videre. Hvordan fikser man dette? nå skjer det ingenting når man stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...