Gå til innhold

Vietcong 2 MP Demo ute!


Anbefalte innlegg

Mirrors:

www.3dgamers.com/de/games/vietcong2/downloads/

http://files.filefront.com/Vietcong_2_Mult...;/fileinfo.html

 

Kom gjerne med flere!

 

:: Minimal configuration

 

* 1.5 GHz CPU

* 512MB RAM

* 64MB graphics card DirectX 9.0c compatible

* CD-ROM mechanic

* Windows 98

* keyboard, mouse

* for multiplayer needs internet connection

 

:: Recomended configuration

 

* 2.2 GHz CPU

* 1024MB RAM

* 128MB graphics card DirectX 9.0c compatible

* soud card DirectX 9.0c, EAX2.0 compatible

* DVD-ROM mechanic

* Windows XP

* keyboard, mouse

* for multiplayer ISDN connection

 

edit:mirror til filefront er riktig(444mb)

Endret av Deosl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Whaaat? Oj! Må laste ned!

Vietcong er det definitivt beste Vietnam-spillet jeg har spilt, og et av de generelt beste WW2-FPS'ene jeg har spilt.

 

Gleder meg utrolig til Vietcong 2. :love:

 

EDIT: 2.22MB? :hmm:

 

EDIT2: På Filefront står det 2.22MB først, men når jeg går inn på nedlastingssiden ser jeg at demoen tar 450MB eller noe sånn. Ble litt redd der et sekund. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,07/09/2005 : 16:55]

Vietcong er det definitivt beste Vietnam-spillet jeg har spilt, og et av de generelt beste !!WW2-FPS'!!ene jeg har spilt.

 

hva har et vietnam spill med ww2 fps å gjøre

Skal jeg tippe vil jeg tro at han mener krigsspill. :)

Jepp, mente det. Har ikke den minste anelse hvorfor jeg skrev "WW2". :p

Men jeg mente krigsspill generelt.

 

Anyways, har prøvd demoen nå, på det ene mappet.

 

Vi kan jo begynne med det tekniske: Grafikken har blitt forbedret. Ikke så alt for mye, men mer enn nok. Spillet krever heller ingen ting. Fysikken er nok der, men jeg har litt vanskelig for å tro at den er så godt gjennomført. De føles heller stiv. Lyder er også veldig gode, men stemmene er tydelig vis ikke lagt inn enda.

 

Når det kommer til Gameplay er det temmelig likt det første VC, bare at det har mer.

VC2 har et slags lite ranking-system slik som på BF2. Når du spiller på en server, vil du få experience points etter hvert som du dreper folk, tar flagg, osv osv. Etter hvert som du får experience points, går du opp i level, og får tilgang til flere klasser og flere våpen (i demoen er noen klasser låst og kan ikke åpnes, slik som Gunner og Sniper).

Punish-systemet er noe likt BF2 sitt, bare at du har flere muligheter. Du kan velge å ignorere en TK, du kan gi en advarsel, du kan "drepe" TK'eren, og du kan starte en kick-vote.

Har ikke spilt det så mye, men så mye som jeg har spilt ser TK- og punish-systemet ut til å, i motsetning til BF2 sitt system, fungere veldig bra, og det er få/ingen som utnytter det - enda.

Det er en del uheldige TK'ere, siden det er vanskelig å se forskjell på lagene i begynnelsen (jeg hadde problemer med å se forskjell i begynnelsen også, men jeg er såpass smart at jeg velger å IKKE skyte når jeg er usikker, istedet for å skyte og håpe).

 

Ellers er det temmelig likt det gamle VC, med samme måte å kaste granater på (trykk èn gang for å trekke ut splinten, og to ganger for å kaste), samme måte å sikte inn på (iron sight), samme måte å dukke ned og krype på, osv osv.

 

I begynnelsen av demoen trivdes jeg ikke helt. Faktisk syntes jeg at hele greia var bajs. Men så, ettersom jeg etter hvert ble mer vant med ting, og ble bedre (toppet listen etter hvert), ble det kjempemorro!

 

Absolutt verd å prøve ut!

 

Gleder meg virkelig til fullversjonen kommer ut. Den skal definitivt kjøpes! :)

Lenke til kommentar

Hm, for lenge siden var jeg med på NC i VC og spilte for Norge. Var så artig at vi kom til semifinalen da ingen trodde vi skulle komme lengre enn gruppespillet. Var artig å spille mot Frankrike der klanen min kom fra.

Jeg husker jeg spilte dette spillet (og var *virkelig* god) med GeForce 2mx og 20fps.

 

Får se om jeg sjekker ut VC2 mp demoen, da.

Lenke til kommentar

Dårlig FPS i 1'ern? Jeg hadde da aldri det, og jeg hadde spillet fra dag 1!

 

Uansett, Fanta_Boy, spillet krever absolutt ingen ting. Jeg spiller med høyeste instillinger, og jeg har ikke merket at FPS'en min har kommet under 40 (den holder seg høyt over det konstant)!

 

Virkelig bra demo!

 

Til deg som nevnte lyden: Ja, jeg merket det jeg også. Lydene fra mitt eget våpen var snodig nok skikkelig dempet. Jeg hørte den knapt!

Dette er jo bare en bug som vil bli fikset når spillet kommer ut eller når en eventuell patch kommer.

Det jeg ikke skjønner er at du sier at lyden ENDA suger. Hva mener du der? Syntes du at lyden sugde i 1'ern?

Jeg synes den var kjempebra, jeg! :yes:

Lenke til kommentar
[iC' date=07/09/2005 : 23:23] Dårlig FPS i 1'ern? Jeg hadde da aldri det, og jeg hadde spillet fra dag 1!

 

Uansett, Fanta_Boy, spillet krever absolutt ingen ting. Jeg spiller med høyeste instillinger, og jeg har ikke merket at FPS'en min har kommet under 40 (den holder seg høyt over det konstant)!

 

Virkelig bra demo!

 

Til deg som nevnte lyden: Ja, jeg merket det jeg også. Lydene fra mitt eget våpen var snodig nok skikkelig dempet. Jeg hørte den knapt!

Dette er jo bare en bug som vil bli fikset når spillet kommer ut eller når en eventuell patch kommer.

Det jeg ikke skjønner er at du sier at lyden ENDA suger. Hva mener du der? Syntes du at lyden sugde i 1'ern?

Jeg synes den var kjempebra, jeg! :yes:

japp var MANGE som sleit med fps'en i 1nern...blei enda værre for en del når fist alpha kom ut....

 

utviklerne sa selv på vc forumet at de med litt eldre pcer ofte kunne få høyere fps enn de med high end pcer...dette merka jeg selv da jeg gikk fra geforce 440mx og til et 9800pro kort...sank med 20fps...noe som var jævla gørt ettersom fpsn ikke var så høy fra før (lå på 40-70fps). :(

Lenke til kommentar

Ohyeah! Digget det første..musikken og det hele. Kjøpte expansion-packen men spilte det aldri av en eller annen grunn....var kanskje lei...

Spilte forresten det første med ti-4200 kort, 768 ram, funket bra det. Likte pipinga i øret etter granatene, det gjorde ting mer autentisk sammen med jungelfellene.

 

Skal teste denne.

Lenke til kommentar

Skal teste demoen når jeg kommer meg hjem i morgen.

 

Spilte det første spillet altfor mye og var med som betatester. Spilte i klan og var med i nationscup 2 ganger.

 

Ikke så mange som spilte VC i den tidlige perioden, så de fleste som spilte "kjente" de andre.

 

Husker også godt at VC var et eneste CPU-sluk. Skjermkort betydde fint lite. Byttet fra GForce3 til Radeon9700PRO uten å merke noe forskjell.

 

Utviklerene i Pterodon er nok ikke de mest erfarne, men de prøver etter beste evne å høre på de som spiller. Lederen for utviklerene er til tider ganske aktiv på Pterdon-forumet, noe jeg synes er positivt.

 

Litt spent på om jeg liker VC2 like godt som VC1....

Lenke til kommentar
Litt spent på om jeg liker VC2 like godt som VC1....

Tror nok du absolutt vil gjøre det. Det er veldig likt det første VC, og inneholder alle de kule elementene, i tillegg til at en god del ting har blitt addet (som sprint-funksjonen, ranking-systemet, bedre grafikk, osv).

 

Når jeg tenker bedre etter er jeg egentlig sikker på at du vil digge VC2, om du likte 1'ern (som du tydeligvis gjør). :)

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer "sprint" i VC2?

 

Kan du skyte mens du sprinter? Blir sprint annulert dersom du sikter, eller må du slutte å sprinte før du kan sikte slik som BF2?

 

Egen sprinteknapp? eller double-tap på W slik som BF2?

 

 

Noen som har testet om spillet støtter de 5 vanligste knappene på musen, og ikke bare 4 som i VC1?

Lenke til kommentar

Når du sprinter må du, i motsetning til når du skal dukke ned, holde inn sprinte-knappen.

Feks. om du bruker Shift (som er satt opp som default crouch), må du holde inn knappen for å sikte inn.

 

Du kan skyte når du sprinter, men det er ikke noe vits, siden du treffer så dårlig. Du kan sikte inn mens du sprinter, men da vil fyren øyeblikkelig begynne å gå.

 

Du kan forresten også bare sprinte en liten stund før fyren blir klar.

 

Det er likt BF2 med at du har en sprinteknapp, men ulikt BF2 med at det ikke er en sånn double-tap funksjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...