Gå til innhold

Power knappen fungere ikke etter at jegfikknytt HK


S1rre

Anbefalte innlegg

Jeg har nettop fått et nytt hk( Asus Mainboard S-939 VIA K8T800Pro Audio(8Ch) GbLAN ) Jeg koblet opp alt osv, men så fikk jeg litt problemer med å koble til power knappen. Åssa DER, maskina startet men skejrmen bare blinket :S Jeg shutta ned pc'n og så om jeg hadde plugget noe feil, men nei, alt var fint.. Så jeg prøvde å starte opp den igjen, men da funket ikke power knappen :S JE prøvde å koble til den på andre plasser, men til ingen lykke.. Hva f*** er problemet? Er d jordings feil? Feil med HK? omg, jeg ventea 1 måned på kortet så funker d seff ikke.. huff...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mainboard S-939 K8T800PRO ATX Audio GbLAN Raid IEEE1394 SATA WiFi-G Retail

CPU Athlon-64 3500+ S-939 2.2GHz 512kB Boxed

Nvidia Geforce NX 680o Ultra 256 MB

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack

 

Jeg har ikke prøvd å resette noe som helst, men rammen er skikkelig i. Men d forklarer jo ikke hvordan den startet første gang? :S KAn power knappen ha blitt trykt inn elns? Hørte også at jeg kunne prøve å kortslutte de to å se om den startet da.. Men jeg vet ikke ass :S Kan prøve å erstarte bios,men den starter jo ikke..

 

EDIT: Ja har en strømforsyning som er bra nokk... (tror jeg) :p 300w.. D skulle holde ass.. For den startet jo engang.. Prøvde også å bare ha i de tingene jeg trengte, men nope :/

Endret av S1rre
Lenke til kommentar

Hva slags andre komponenter har du......hva heter psu'en din

 

300w?

 

det er seriøst lite for amd64 system..regner med det er det du har?

 

300 watt er altfor lite....

 

samme feilene har skjedd med meg når jeg har hatt alt for liten strømforsyning

Endret av Rhulken
Lenke til kommentar
Så jeg skal bare la skruvjernet røre begge de to? :S

du ....but Faen&%/%/ ikke noe skrujern i maskinen din.....

 

unnskyld banningen altså..men ikke gjør det...

 

det skal ikke være nødvendig...

 

strømforsyningen din er høystsannsynlig altfor liten...

 

kanskje amperen er altfor dårlig på kursene dine i psu'en.

 

for gudskyld ikke la meg begynne å demostrere med regnestykker her..at psu'en dine er for liten

 

vil bare ikke at du ødelegger maskinen din

Lenke til kommentar

Om du planlegger litt og veit kva du driver med er det ikkje noko problem å bruke skrujern, men det er vel heller tvilsomt at knappen er gåen.

 

300 Watt kan fungere flott på AMD64 det, men kvaliteten på straumforsyningane varierer jo ganske kraftig.

 

Ei AMD64 maskin med 6600GT har fungert super på ein PSU på 300W, også ein på 350W, ikkje spesielt dyre nokon av dei.

 

Du har ikkje tilgang til ein annan straumforsyning som du kan prøve med då?

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...