Gå til innhold

Power knappen fungere ikke etter at jegfikknytt HK


S1rre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

får du noen feilmeldinger?

 

noe pip pip?

 

fungerer skjermen i oppstarten?

 

og husk at du ikke vill høre noen pip fra maskinen hvis du ikke har koblet den lille interne pc høyttaleren i kabinettet ditt.

 

har du koblet alt fra psu riktig....krever kortet 24 isteden for 20 pin?? bruker kortet 12volt atx?hk?

 

hvor mange pinner har psuen din? hav heter psuen din....jeg kan ta regne litt på det...

 

selvom du har 400watt ...så er ikke det sikkert at det hjelper deg så veldig mye....grunnet 400w er den peaken den klarer ...og det beror det på hvor mye amper du har tilgjengelig på div kurser...12volt 5 volt. etc

 

og si gjerne hva andre komponenter ..og hva som er tilkoblet....

 

grunnet...... et eksempel...

 

hvis 5 volten din drar 40 amp... så blir det 40*5=200watt...

og du må huske det at hvis du har overlasten den ene kursen ...så blir det veldig lite igjen på de andre kursene.....

 

veldig viktig nå...fortell mere om hardwaren du har i maskinen din

Endret av Rhulken
Lenke til kommentar

OM skjermen blinker? Den gjorde d første gangen, men d er ikke problemet jeg trenger hjelp til nå.. Power knappen fungere ikke , jeg får ikke kortsluttet den heller.! Ja jeg er 100% på at jeg har nokk strøm.. Alt passer fint... Som jeg har sagt: Den startet en gang, men så ville den ikke nå mer... Uten at jeg rørte noen ting ass.. KAn d være dårlig kontakt mellom power ledningen å der den skal kobles i? :S Heller ikke noen form for pip..

Endret av S1rre
Lenke til kommentar

jeg og en venn hadde også et lignende problem, noen ganger fungerte ikke skjermen, den bare blinka, og noen ganger slo den seg ikke på. vi fikk ny strømforsyning og ingen problemer på hovedkort. jeg feil sjekket en god del. sjekket også om det var noe skruer som ikke stod riktig. da jeg til slutt tok ut hovedkortet og testet den utenfor kabinettet, der fungerte den. da fant jeg fram en slags fil og slipte ned noen skruehull på kabinettet og etter det startet den uten problem.

 

(disse skruehullene var nær deler av lodde punkter på hovedkortet. hull som produsenten av kabinettet har for å sette sammen kabinettet.) Da disse stakk litt langt opp.

Endret av Airborne
Lenke til kommentar

huff.. tror d er psu'n spm fucker d hele.... For nå vil ikke maskinen starte sjøl om jeg tar hk ut av kabinettet... Den starter noen ganger å andre ganger ikke... må nesten være psu'n... Vis d ikke er noe annet da? :S Har testet med to skjermkort.. men nop..

Endret av S1rre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...