Bertelsen Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg har så utrolig lyst på et nytt pc spill, å det eneste spillet jeg føler jeg mangler er Driver 3, men alle sier det er dritt, jeg har aldri prøvd det. Kan dere dele deres meninger om Driver 3? Husk at det er snakk om pc versjonen her... Å unnskyld for at jeg ikke skriver Driv3r, men det nekter jeg å skrive! Endret 6. september 2005 av satyr-wongraven
Saddlefall Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg har prøvd det, og ja, det er DRITT! Alt sammen er bare dårlig, grafikken, kontrollene, alt... Prøv heller Driver 1, bedre det nesten
Walts Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 jeg har også prøvet det, jeg syntes det er utrolig dårlig.. vill eikke hatt det om jeg fikk det kastet etter meg...
Joachim_F Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Driv3r på PC er en spillmessig katastrofe. Jeg har aldri spilt konsollversjonene, men PC-versjonen har så mange feil og mangler at den fortjener minuspoeng på karakterskalaen. Kjøp heller TrackMania Sunrise eller noe. Hva som helst, egentlig.
Chevelle Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Kan bare hive meg på hva som allerede er sakt om spillet. Stor skuffelse.
Aasgaard Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Har ikke rørt PC-versjonen. Xbox-versjonen derimot. Det var en skuffelse, men det er i mine øyne likevel ikke på langt nær like søppel som det er populært å hevde. Det har sine sterke øyeblikk, og byene er i seg selv ganske interessante selv om de dessverre er alt for døde og sterile. Det er ikke et godt spill, men det er engang slik at kjente navn som ikke innfrir plutselig blir ansett som det verste makkverket som er tilgjengelig. Jeg tror vi hadde sett mer nyanserte og rettferdige oppfatelser av spillet om det hadde hatt et annet navn og hadde kommet fra en annen utvikler, hvilket selvsagt er synd.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 jeg hadde heller brukt pengene på lysestaker.
Azure Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Uhm.. Host opp Driver 1 og ta deg en øl. Det er min mening
Bertelsen Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Mange meninger her ja, tror jeg skal laste ned demoen av spillet, så får vi se... Tviler utrolig sterkt på at jeg kommer til å betale for fullversjonen hvis det er så dårlig som mange av dere hevder. Tusen takk for kreativ respons..
capy Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Det eneste kule på spillet, er vel det eneste kule på Driver 1 også, nemlig å cruse rundt i byen, erte på seg litt purk, og stikke av igjen. Driver 1 sin cruse-modus kunne spilles i mange mange timer, i alle fall når du brukte litt cheat codes for å forrandre på ting og tang. Husker det var utrolig gøy med en "train" code. Det gjorde bilen så tung at alt den kom borti spratt mange hundre meter ned i veien mens du nesten ikke mistet fart:) men dette var Driver 1. Aner ikke om Driver 3 har samme cheat system.
kenneth11 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Mange meninger her ja, tror jeg skal laste ned demoen av spillet, så får vi se... Tviler utrolig sterkt på at jeg kommer til å betale for fullversjonen hvis det er så dårlig som mange av dere hevder. Tusen takk for kreativ respons.. hadde demoen, og syntes den var forferdelig brettet der man skal kjøre bilen er ekstremt tamt, bilene må være tiltrukket bygningene, mens brettet der man bare skal skyte ut er EKSTREMT lett..
Zeph Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Eg ville aldri vurdert å bruke penger på Driv3r, kjøp heller GTA: SA.
capy Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Eg ville aldri vurdert å bruke penger på Driv3r, kjøp heller GTA: SA. den er jeg enig i!
Lasse 90 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Driv3r var virkelig skuffende. Fullt av bugs, lei styring. Ble lei med en gang. Få heller tak i vice city eller san andreas.
Tahiro Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg må ha den versjonen som faktisk fungerer siden jeg telte 0 bugs da jeg spilte det på Playstation 2 . Jeg og en kamerat brukte en helg på å fullføre det og da satt vi og koste oss døgnet rundt. Skrev en omtale om spillet etterpå og anbefalte det på det sterkeste. Ble sjokkert over alle anmeldelsene rundt omkring som slaktet det . Jeg er kresen når det kommer til spill, særlig til konsoll så det må ha vært noen utgaver som ikke hadde disse bugsa. Ser jo forskjellen når folk innpå her sier at mapsa var trange og jævlig. Var det noe Driver 3 var bra på så var det den store friheten til å kjøre omtrent hvor du ville for å fullføre objectivet. Endret 6. september 2005 av Tahiro
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg må ha den versjonen som faktisk fungerer siden jeg telte 0 bugs da jeg spilte det på Playstation 2 . Jeg og en kamerat brukte en helg på å fullføre det og da satt vi og koste oss døgnet rundt. Skrev en omtale om spillet etterpå og anbefalte det på det sterkeste. Ble sjokkert over alle anmeldelsene rundt omkring som slaktet det . Jeg er kresen når det kommer til spill, særlig til konsoll så det må ha vært noen utgaver som ikke hadde disse bugsa. Ser jo forskjellen når folk innpå her sier at mapsa var trange og jævlig. Var det noe Driver 3 var bra på så var det den store friheten til å kjøre omtrent hvor du ville for å fullføre objectivet. ja,dere endte sikkert opp med et eksemplar som ikke var infisert av grusom-bugen.
KristianF Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Syns ikke Driv3r var så stor skuffelse som folk skal ha det til jeg.. Syns det var nokså bra... 6/10 fra meg..
Deadringer Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 jeg tenkte for en stund siden at jeg skulle prøve driver 3. jeg spurte en kamerat om å låne spillet, men han frarådet meg det sterkt. "lev på driver 1, og husk hvor bra det er" sa han, men jeg ville låne 3'ern alikevel. for å si det slik. jeg angrer meg for at jeg i det hele tatt lot spillet komme inn på pc'en. grafikken er kornete og dårlig, styringen er rar, og det lukter dårlig "gta kopi" lang vei. nei du. ikke kjøp dette spillet!
Luchy Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 (endret) det er helt utrolig hvor dårlig det spillet var. alt var helt "fucka". spillet ble ødelagt når Atari ville komme ut med spillet før GTA: SA. ved introen av spillet fikk jeg en god følelse av spillet, men så prøver jeg det å det sugde Atari skal nå prøve seg på Driver 4 Endret 8. september 2005 av Luchy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå