Gå til innhold

NOKAS-ansatte krever 9 millioner


War

Anbefalte innlegg

Nå sier jeg ikke at de lever i europeisk stil , men at de ikke tenker så veldig forskjellig fra europere.

 

Undersøkelsen  jeg dro frem viser bare at det er ikke unaturlig å tenke på samme måte som andreaz_. End of story ;)

5013453[/snapback]

Undersøkelsen er fra Sør Afrika. Det er klart at det er forskjell på tankegangen der og her i Norge. Noe annet ville jo vært rart. Problemet er jo at de du trekker frem av undersøkelsen har liten relevans til om kvinner har skyld i voldtekten. Undersøkelsen går jo til og med på seksuell misshandling/trakasering, og ikke bare voldtekt, men takk for at jeg fikk en humrende god start på dagen. Det skal du iallfall ha :)

 

PS:

Sørafrika er jo nesten overtatt av briter og har vært det i mange år så det er faktisk ikke mye kulturforkjeller fra europa nei.

5013344[/snapback]

 

Edit: Redigering av innlegget.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare hyggelig å more andre. :!: Jeg vet jo at ikke undersøkelsen beviser noe som hels angående hvem som faktisk har skyld i voldtekt. Det var heller ikke meningen å prøve å belyse det spørsmålet.

 

Som sagt ville jeg bare vise at andreaz_ ikke var alene om å ha den tankegangen han har og at det ikke er så unormalt å tenke slik som de fleste her vil ha det til.

 

Og jeg slang jo ikke ut dette for å provosere heller... :whistle:

Lenke til kommentar
Som sagt ville jeg bare vise at andreaz_ ikke var alene om å ha den tankegangen han har og at det ikke er så unormalt å tenke slik som de fleste her vil ha det til.

5013483[/snapback]

I så fall var det flotters å bruke sør-Afrika som eksempel. :whistle:

 

Hey, jeg tror det er mange på bygda i Pakistan og Iran som også er enig med andreaz_! :)

Lenke til kommentar
Nå sier jeg ikke at de lever i europeisk stil , men at de ikke tenker så veldig forskjellig fra europere.

 

Undersøkelsen  jeg dro frem viser bare at det er ikke unaturlig å tenke på samme måte som andreaz_. End of story ;)

5013453[/snapback]

Vil også bare si at det utsnittet du viste til beskriver veldig dårlig hva som er tanken bak, quote: "to av tre sier..."

 

Til Andreaz_:

Må si jeg er litt skuffa over deg. :( Du argumenterer hele tiden med at du vil diskutere saken her...mao, du liker å diskutere. Og det er greit, men hvordan kan du forvente at vi skal til og med engang prøve å skjønne deg når du skriver "litt-på-kanten" innlegg. Enda verre er det egentlig at du drar inn elementer i diskusjonen som ikke er relevante (WW2, tur i skogen(?), mamma drikker cola, BoB), når du sier du er så glad i å diskutere. Noe som egentlig virker som en 14 årings provokative meninger. Alle vet da at den beste diskusjon er den som holder seg på matta.

 

Jeg må legge til at jeg dro på smilebåndet når du jeg leste innlegget om at du ville bli marinejeger fordi du var så hard psykisk. Første jeg tenkte meg var at du har ikke peiling hva du har i vente...

 

Hva mener du forresten med

... til å 'offre' livet mitt for denne jævlige nasjonen. ...
når du har 0 (null, zero, nada) grunnlag for å si skrive det..? Du skriver selv at det eneste fæle du har opplevd er erting på barneskolen og mamma prøvde å slutte med cola (pluss kanskje litt for mange krigsfilmer). Jeg mener det verken tilsier at du har stor selvtillit eller psykisk bra hode. Egentlig bare at det du skriver har du i kjeften fordi du må dele det med oss. ;)

 

Jeg kjenner noen jenter som er blitt voldtatt, og kan ikke skrive annet enn at jeg synes skikkelig synd på de. At de er psykisk nedbrutte skjønner jeg også veldig godt. Ser bare for meg hvordan du ville vært om du hadde fått dytta en k*kk opp i r*va.. Og atter en gang, vi er inne på temaet; *ding-ding-ding-ding* "Har du opplevd dette?"

 

------

Til de som mener bankofrene ikke burde få penger, men gratis psykolog.. :nei: .. Hva er det dere tenker med? Skal de snylte på statskassa (og mine skattepenger) da eller? Hvordan mener dere ellers de får inn penger uten å være i jobb? ***magisk*** ;)

Lenke til kommentar

Hehe, jeg fiska under ranet tror jeg, under bybrua. Men synes ikke det var gale og kreve penger, altså, tenk hvordand et er, de ahdde maskingevær, og de hadde skyddveksling med politiet, hadde noe nektet å følge ordre kan det godt være de blei skytt osv. SÅnn man tenker da, ikke bare alt gikk bra med meg til slutt. Men synes det var litt mye ja.

Lenke til kommentar
JForresten... jeg skal inn som Marinejeger - kanskje det forklarer hvorfor jeg ikke kjønner meg på psykisk 'svake' folk :p

 

Er jo ikke alle som klarer å drepe folk heller da... gi meg et våpen og en fiende (krig) så nøler jeg ikke et sekund  :wallbash:

4879930[/snapback]

 

kan bare si med engang at du ikke har mye der å gjøre om du har så lite innsikt...

Lenke til kommentar
JForresten... jeg skal inn som Marinejeger - kanskje det forklarer hvorfor jeg ikke kjønner meg på psykisk 'svake' folk :p

 

Er jo ikke alle som klarer å drepe folk heller da... gi meg et våpen og en fiende (krig) så nøler jeg ikke et sekund  :wallbash:

4879930[/snapback]

 

kan bare si med engang at du ikke har mye der å gjøre om du har så lite innsikt...

5027235[/snapback]

 

Les hele tråden du.

 

daniel_984: jeg føler du traff en nerve der. Drit og dra, brenn i helvete (ja, jeg prøver å få et dårlig rykte her inne nå).

 

Dere er en gjeng med trangsynte idioter. Noen som mener satanisme er galt også?

 

Jeg klarer ikke å holde meg seriøs her. Beklager. Bare slutt å gå til personangrep på meg.

 

Jeg synes seriøst denne tråden burde stenges. Hvor ble det av NOKAS-saken?

Hvor ble det av forum-reglene?

Hvorfor går folk til personangrep her?

 

Hvorfor gå til angrep på meg ved å quote en liten del av det jeg har skrevet og skirve 'jeg er skuffet over deg', 'du har lite innsikt', 'du trenger psykriatisk behandling'. Ingen som vet hvem jeg er uansett. Håper en snill moderator gir meg ferie snart sånn at jeg slipper å komme med flere idiotiske innlegg som dette.

 

Og ja, satanisme er ikke dirkete galt. Ikke noe værre det enn kristendommen igrunn. Vi må da huske på at det finnes mange rettninger innen satanisme (uten at jeg har noe videre kunnskap om det).

Ekstreme Muslimer er ille iforhold til egoisme. De sprenger ihvertfall ikke i filler uskyldige folk. Himmelen finnes ikke, helvete finnes forsåvidt heller ikke.

 

Og, jeg har fotsatt ikke sagt at voldtekstoffre har skyld i det selv, men at 99% av de selv har lagt opp til det på den måten at de kunne unngått det. Da tenker jeg ikke på en som blir bruktalt overfalt i skogen eller noe, men de 90% som blir planlagt i lengre tid av nær familie eller bekjente. Må jeg mate det inn med teskje?

 

(eidt: de som ikke har lest hele tråden, eller ikke forstår va jeg mener, trenger ikke å quote dette og rake videre ned på meg. Les alt hva jeg har ksrevet, ikke bare første og siste side)

 

Prøv ihvertfall å skjønne hva jeg mener. Jeg gir langt f*** oppi om dere er enige eller ikke.

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
daniel_984: jeg føler du traff en nerve der. Drit og dra, brenn i helvete (ja, jeg prøver å få et dårlig rykte her inne nå).

 

Dere er en gjeng med trangsynte idioter. Noen som mener satanisme er galt også? ...

 

... Jeg synes seriøst denne tråden burde stenges. Hvor ble det av NOKAS-saken?

Hvor ble det av forum-reglene?

Hvorfor går folk til personangrep her?

 

Hvorfor gå til angrep på meg ved å quote en liten del av det jeg har skrevet og skirve 'jeg er skuffet over deg', 'du har lite innsikt', 'du trenger psykriatisk behandling'. Ingen som vet hvem jeg er uansett. ...

5028327[/snapback]

Neimen jøss da! Jeg mente bare skuffa i den grad du ikke var villig til å diskutere ordentlig lenger. Var overhodet ikke ment som et personangrep. Trakk jo for f*en bare inn elementer du har skrevet i løpet av denne tråden. Elementer som jeg reagerte på du brukte som "argumenter" for å vise andre at du har rett du også, avhengig av synsvinkel..

 

Hva som ble hevdet tidligere i tråden om ikke noen følelser får jeg bare mindre og mindre tro på etter slike innlegg som det over.

 

Du har misforstått om du tror jeg går til angrep på deg som person.. Hvorfor skulle jeg det? Jeg kjenner deg jo overhodet ikke i det hele tatt. Eneste var at jeg skrev ned de ting jeg reagerer på i løpet av tråden, og tåler du det ikke så burde du heller ikke legge op ptil det ved å hevde diverse ting.

Lenke til kommentar
... daniel_984: jeg føler du traff en nerve der. Drit og dra, brenn i helvete (ja, jeg prøver å få et dårlig rykte her inne nå).

 

Dere er en gjeng med trangsynte idioter. Noen som mener satanisme er galt også?

 

Jeg klarer ikke å holde meg seriøs her. Beklager. Bare slutt å gå til personangrep på meg. ...

5028327[/snapback]

Nå skjønner jeg fint lite... :dontgetit:

 

men hvis du sier så, så er det jo greit.. :)

Lenke til kommentar
Og ja, satanisme er ikke dirkete galt. Ikke noe værre det enn kristendommen igrunn. Vi må da huske på at det finnes mange rettninger innen satanisme (uten at jeg har noe videre kunnskap om det).

Ekstreme Muslimer er ille iforhold til egoisme. De sprenger ihvertfall ikke i filler uskyldige folk. Himmelen finnes ikke, helvete finnes forsåvidt heller ikke.

 

Nå har vi glidd så mye ut alikevel. So here it goes :p

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5&hl=satanister

 

Hvis dere vil lese mere om satanister kan dere så på denne tråden jeg startet for en stund siden :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...