Gå til innhold

1.8 patchen avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Bullshit.

 

"New Auction Houses in Stormwind, Darnassus, Thunderbluff, Undercity, Booty Bay, and Everlook are open and ready for business! Ask the guards in each city for directions. Auction Houses are now shared within a faction – Alliance, Horde, or the Steamwheedle Cartel. Extra heavy security in the form of Goblin Bouncers has been added to Auction Houses in goblin towns to put a stop to any… bidding wars."

 

Jeg mener å huske at Blizzard tidligere har sagt at de ikke vil lage flere auksjonshus, nettopp for å gjøre at de største byene også er de best befolkede. Har lest gjennom denne saken før, og det later jo til at alle ønskene til folk plutselig blir besvart i denna patchen.

 

Det har dukket opp fake patchnotes før også, jeg gleder meg heller til 1.7

Lenke til kommentar

Sånne patchnotes som kommer 3 måneder i forveien er stort sett BS og ønskeliste skrevet av noen som er misfornøyde med forskjellige ting med klassene sine.

Hvorfor skulle det komme mange flere AH? Da forsvinner jo bare folk fra de største byene, og det er jo ikkeno morsomt..finner alltid noen å slå av en prat med rundt AH i Orgrimmar :)

 

Stoler kun på det som står på www.wow-europe.com jeg. Ikke forumet med mindre det er skrevet av en admin.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

--Warlocks

 

Improved Drain Mana – This talent can no longer have a critical effect.

Howl of Terror – This spell is now instant cast.

Improved Drain Soul – You will now receive the talent buff as long as Drain Soul is channeled when your target dies.

Shadow Mastery – Fixed a bug where the talent was not providing a bonus to Curse of Doom.

 

 

 

Endelig får Warlocks noe instant defence, men vet ikke helt om jeg stoler på disse patch notene

Lenke til kommentar
Bullshit.

 

"New Auction Houses in Stormwind, Darnassus, Thunderbluff, Undercity, Booty Bay, and Everlook are open and ready for business! Ask the guards in each city for directions. Auction Houses are now shared within a faction – Alliance, Horde, or the Steamwheedle Cartel. Extra heavy security in the form of Goblin Bouncers has been added to Auction Houses in goblin towns to put a stop to any… bidding wars."

 

Jeg mener å huske at Blizzard tidligere har sagt at de ikke vil lage flere auksjonshus, nettopp for å gjøre at de største byene også er de best befolkede. Har lest gjennom denne saken før, og det later jo til at alle ønskene til folk plutselig blir besvart i denna patchen.

 

Det har dukket opp fake patchnotes før også, jeg gleder meg heller til 1.7

Blizzard sa også at de aldri ville forandre noe annet (husker ikke i farta), men, dem gjorde det likevel, var i 1.5 eller i 1.6. Så muligheten er der nok.

 

Dem vil spre load'n masse ved å dele opp auksjonshuset. For hva er vel hovedgrunnen til å være i IF/Org? AH seff.

 

Men, jeg tar ikke saken for god fiks, men wehoooo som jeg håper:)

Lenke til kommentar

Dette er rent bullshit. "Totems are no longer immune to area of effect damage."

 

Blizzard hadde aldri gjort noe slik. Totemer blir da plutselig ubrukelig i pvp mot samtlige klasser og ubrukelig i alle instancer der fiendene har AoE. Noe som gjelder samtlige highlevel instancer. Shamaner hadde plutselig ikke fått bli med på et eneste raid..

Lenke til kommentar

Åpenbar fake slik som jeg ser det. Jeg nekter å tro at Blizzard kan presse såpass mange store endringer inn på denne ene patchen. Spesielt når den i tillegg kommer såpass tidlig (tilogmed før 1.7 patchen er ute)

 

Andre ting som kommer opp er endringer som gjentatte ganger har blitt bekreftet av blizzard at aldri vil skje. Det kan selvfølgelig være at de ombestemte seg på noen punkter, men aldri så mange.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

Per i dag er BoS litt for ubalansert til at ingenting kan gjøres. Alliance har Vael og Broodlord på easy mode, mens horde virkelig må slite. (før siste hotfix var Broodlord "umulig" for horde grunnet immune mot taunt).

 

Uten BoS, eller iallefall med en så redusert utgave som det ser ut som her, så vil alliance slite veldig. Endel encountere vil måtte læres på nytt, eller iallefall justeres kraftig. Jeg er glad vi allerede har lært dem på "hard mode". :p

Lenke til kommentar
Per i dag er BoS litt for ubalansert til at ingenting kan gjøres. Alliance har Vael og Broodlord på easy mode, mens horde virkelig må slite. (før siste hotfix var Broodlord "umulig" for horde grunnet immune mot taunt).

 

Uten BoS, eller iallefall med en så redusert utgave som det ser ut som her, så vil alliance slite veldig. Endel encountere vil måtte læres på nytt, eller iallefall justeres kraftig. Jeg er glad vi allerede har lært dem på "hard mode". :p

Men det vil da også endre det gamle argumentet med at Paladin = PvE og Shaman = PvP.

 

Med en nerf av BoS mister man en meget stor årsak til i det hele tatt ha en paladin i gruppa. Blir som om du tok bort poly fra en mage.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...