KennethJS Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Skal opp på posten og hente et slikt kort i morgen. Noen erfaringer? tips? forslag til programvare/drivere? gleder meg til å teste mitt aller første tv-kort ialle fall
KennethJS Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 takk. en ting jeg lurer på. Om jeg skal ta opp direkte på en dvd i passe god kvalitet. Hvor mange minutter får plass på en dvd da? og om jeg tar opp i vcd på en vanlig cd, vil den kunne sees på dvd-spilleren? og hvor mange minutter får jeg med der?
nahojdat Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Tar ikke direkte til dvd, man tar til harddisk først.. Bildekvaliteten er nok du som kan bestemme, mye man kan stille på der med div progs. En cd plate kan ta en hel film om du vil men da må du også sette ned kvalitet.. Vcd spiller i de absolutt fleste dvd spillere som er rundt omkring, men vil ikke anbefale det, er noe som heter divx nå mye bedre enn vcd og med divx så får du faktisk de fleste filmer på en cd-r plate med ganske bra resultat.
KennethJS Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 men den spillern jeg har nå har ikke divx...får skaffe meg det siden;)
KennethJS Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 har innstallert det nå. er ikke heeelt fornøyd med bildekvaliteten. og ca en gang i minuttet kommer det en skikkelig "skurr"... kanskje det er andre programmer som gir bedre resultat?
KennethJS Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Jeg har fått til lyden. tror jeg, men av en eller annen grunn bare på "live". Ingen lyd kommer på opptakene. Noen som vet?
haabafar Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Hei. Hadde samme problem... Trykk på "verktøyknappen" i WinFast PVR og endre "Audio Recording Line". Jeg må bruke "CD Audio"..., får fikse det en dag Mvh Haabafar Jeg har fått til lyden. tror jeg, men av en eller annen grunn bare på "live". Ingen lyd kommer på opptakene. Noen som vet? 4802443[/snapback]
El Matador Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har samme kortet. Synes kvaliteten på bildet er dårlig i fullskjerm, Men kanskje det skal være sånn? Mann får hva man betaler for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå