notalive Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hmm, perfekte sanger. Dette er jo smak og behag. Jeg vil si: Metallica - no leaf clover, med orkestret, husker ikke navn:P RAGE - Unity RAGE - Set this world on fire RAGE - Soundchaser RAGE - Sevel deadly sins RAGE - Sign of heaven RAGE - War of worlds RAGE - Spiritual awakening RAGE - World of pain RAGE - Firestorm RAGE - Down RAGE - Secrets in a weird world RAGE - See you in heaven or hell RAGE - ... Bla ... Synes stort sett alle sangene til RAGE er geniale... Noen blir tunge å høre på i lengden, men de gutta kan å bruke instrumentene. EDIT: Nightwish - She is my sin Nightwish - The riddler Nightwish - Sleepwalker Nightwish - Sleeping sun Nightwish - The carpenter Nightwish - The kinslayer Nightwish - Wishmaster Within temptation - never-ending story Stratovarius - Black diamond Stratovarius - Destiny Stratovarius - Stratosphere (stavet riktig?) Eiffel65 - Brightly shines Eiffel65 - Your clown Ble mye dette... Endret 6. oktober 2005 av notalive
Suppelars2k Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) HEHE_LOL Modern Talking - Cherry, Cherry Lady Modern Talking - You're My Heart, You're Mye Soul Modern Talking - Tv Makes The Superstar Modern Talking - China In Her Eyes Modern Talking - Blinded By Your Love Modern Talking - Love Is Like a Rainbow Spice Girls - When Two Become One Spice Girls - Wannabe Spice Girls - Spice Up Your Life :love::love Spice Girls - Diva Forever EDIT: Stiffy - Respekt Atle & Stine - Hekta På Brett Ble mye dette... Endret 6. oktober 2005 av HalTan
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Oasis - Cast No Shadow Led Zeppelin - Stairway to Heaven Pink Floyd - Wish You Were Here Toto - Hold the Line GnR - November Rain
kaiern Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) DU R QL HALTAN Endret 7. oktober 2005 av kaiern
sweetness Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Goo goo dolls - Iris Jimmy eat world - Sundown Lifehous - Storm Counting Crows - Colorblind Sirgur Rós - 01 på () John Mayer - Your body is a wonderland Pie Jesu (samme hvem som fremfører) Gabriel's Oboe (samme hvem som fremfører) blir fort mange, prøve å begrense meg Endret 28. mars 2006 av dub
aemil Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) In Flames - Man Made God In Flames - Dialogue For The Stars Jeff Buckley - Hallelujah Counting Crows - Colourblind Muse - Unintended Soilwork - The Bringer Nevermore - Believe In Nothing +++ Endret 8. oktober 2005 av andy15
Dassen Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Toto - Make Belive Guns 'N Roses - Patience Gary Jules - Mad World BigBang - Sing And Dance Zamfir - The Lonely Shepard The Ark - Joy Surrender Madrugada - Hard To Come Back Madrugada - Elektro Vakuum Beatles - Let it be Elton John - Circle of Life R.E.M. - Everybody hurts U2 - Pride Travis - Sing Travis - Flowers in The Window U2 - Original of the Species Coldplay - In my place Kan ikke tenke meg noen av sangene annerledes
Acrid Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Karl Sanders - Of The Sleep Of Ishtar Å gidlarsen for en nydelig sang.
Deadringer Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 trur jeg skal legge til et par til: Hammerfall - Crimson Thunder(live) Hammerfall - Hearts on Fire
Zippio Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hammerfall- Templars of Steel Hammerfall- Let the hammerfall Blind Guardian- Nightfall Blind Guardian- Welcome to Dying Blind Guardian- The Bards Tale Metallica- Nothing Else Matters Metallica- Die Die my darling Toshiro Masuda- Wind Mostly Autumn- Heroes never die + noen flere
Gjest Yoshi Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Iron Maiden - total eclipse Alice Cooper - roses on white lace Air - ce matin la Air - Mike Mills Air - run Rammstein - eifersucht Rammstein - spiel mit mir Metallica - enter sandman Alice Cooper - poison Alice Cooper - department of youth Er ikke så mange som er perfekte, men kom nå på noen.
JR Ewing Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Rage Against The Machine - Down Rodeo The Mars Volta - Eriatarka The Ramones - Garden of Serenity Led Zeppelin - Stairway To Heaven Blood Brothers - Live At The Apocalypse Cabaret Jokke & Valentinerne - Her Kommer Vintern Tool - Stinkfist Charta 77 - Svart Jul, Herrarna I Sandlådan, Vi Vill Ha Svar Pink Floyd - Learning To Fly Satyricon - Mother North Immortal - Where Dark And Light Don't Differ osv Edit: ToyBox - Superman. Kongelåt. Endret 8. oktober 2005 av aero^^
Dommedagsprofet Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hvilke sanger synes du er perfekte? Dvs. sanger der du ikke ville gjort om på noe, som i dine ører er 100% perfekte, 99% holder ikke Umulig. Det finnes ikke sanger som er perfekte i mine øyne. Nettopp fordi jeg er perfeksjonist finner jeg alltid elementer som jeg ikke liker. Selvmotsigende, sant? Selvsagt, det er låter/album jeg synes er så sinnsykt bra, men det er kanskje nettopp fordi de ikke er perfekte.
Kakofoni Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Thin Lizzy - Black Rose, Soldier of Fortune The Clash - Revolution Rock, Spanish Bombs, Clampdown Rainbow - Gates of Babylon, Catch the Rainbow, Man on the Silver Mountain Ozzy Osbourne - Mr. Crowley (næh, sier du det?) Led Zeppelin - Stairway to Heaven, Whole Lotta Love, Thank You Metallica - Fade to Black Lynyrd Skynyrd - Freebird Gary Moore - Wild Frontier, Parisienne Walkways LaBrie - Drained Dream Theater - Pull me Under Deep Purple - Child in Time, Highway Star, Stormbringer, You Keep on Moving Danzig - Mother, Thirteen Eric Clapton - Tears in Heaven Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath
CombatPsycho Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Papa Roach - Time and time again Papa Roach - Broken Home Papa Roach - Done With You Papa Roach - Tyranny Of Normality Bloodhound Gang - F.U.C.K(Foxtrot Uniform Charlie Kilo) Bloodhound Gang - Mope Bloodhound Gang - Along came Mary Timbuktu - Det Löser sig De er helt konge perfekt
Anbefalte innlegg