embark Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hei. Jeg kjører et Creative 5,1 anlegg på et SB Audigy 2. Men hver gang jeg går inn på Mafia, må jeg legge ned spillet og gå på: Kontrollpanel -> Lyder, tale og lydenheter -> Høyttalerinstillinger -> Avansert Da har spillet endret instillingene til "Stereohøyttalere til skrivebordet". Dette er ganske irriterende. Er det noen som vet hvordan man fikser det slik av Mafia ikke rører instillingene?
espinos Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 er det bare mafia det det handler om, eller fler spill?
Wooho Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hadde samme problemet jeg også. Samme hva jeg gjorde fikk jeg ikke Mafia til å kjøre i 5.1 men kun stereo.
KristianF Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Har dere prøvd å velge 5.1 i Mafia Setup'en?
embark Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Har dere prøvd å velge 5.1 i Mafia Setup'en? Det er den jeg har valgt.
KristianF Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Har du også prøvd å f.eks. disable EAX, kun software lyd, teste med kun stereo lyd o.l.? Mener det var en kombinasjon der som gjorde at det funka for meg..
Bear^ Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Husker jeg hadde samme problem i reversen med GTA San Andreas. Jeg valgte at den skulle stå i stereo mens GTA miksa den til Surround. Husker jeg mokla noe med instillingene, og sjekka av for at den skulle synkronisere med volumkontrollene til windows.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå