Gå til innhold

ps3 kommer til å knuse xbox


Royzer

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-08-13 22:26, Nymfo- Olga skrev:

Quote:


Den 2002-08-13 17:08, El_PoLLa skrev:


for ikke så lenge siden ble en cpu på hele ett par mhz putta inn i en konsoll! det var saker det, helt ufattelig - hva skulle man med en så rask maskin?!


 

Hva kvalifiserer da som "lenge siden" ???

 

 

ikke peiling, når de satte inni cpuen sikkert.

men poenget er at om en stund så vil xbox grafikken være like mye utdatert som ps1 grafikk er idag og man vil mimre over xbox slik som mange husker c64 idag og slikt. grafikk blir kun god hvis man sammenligner den med dårlig grafikk ett annet sted, så jeg gir blaffen i grafikk - om den er god eller dårlig gjør meg ingenting siden jeg vet at mange spill med dårlig grafikk kan være mye bedre enn spill med god grafikk og omvendt seff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-11 22:44, AKIRAx24 skrev:

There is one born eeeevery minute.......*sigh*


Whos ya daddy??

Chiftech Dragon sort, MSI 645E MAX2-LRU, P4 2.226ghz, Gainward GF3 gold edition 64 MB, Nokia 446 PRO 19", Audigy Player, Plextor 12/12/32, Pioner DVD


--------------------------------------------------------------------------------



 

Ja, jeg er så enig..... finnes det noe mer blodharry enn å nevne opp hva man har inni PC-en sin...? "Se hvor bra PC jeg har da! Det har ikke du nei!" :lol:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-13 11:21, Frikk skrev:

enig i det der så sant man har en amd thouroughbred 2.3ghz med 1gb ddr og et heftig grafikk-kort, som tilsammen koster altfor mye dersom man vil ha den beste grafikken.


 

Gidder ikke en gang å kommentere det utsagnet ditt der. Med det hører til historien at GTA 3 ser bedre ut og spiller bedre på PC'en min enn på PS2.

 

Men hvis du legger sammen alle de ekstra 100 og 200 lappene du må ut med pr. spill til spille-konsoller så ville du fort fått nok til å oppgrade PC'en til et nivå hvor den r0x0r spille-konsoller. Så det så.. :razz:

 

_________________

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Creative Geforce 3 Ti 500

Quantum Fireball Plus AS 20 GB

2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0

Plextor 40/12/40

Chieftec DX-01BL-D

 

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-08-14 01:27 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-14 01:26, Cappo skrev:


Gidder ikke en gang å kommentere det utsagnet ditt der. Med det hører til historien at GTA 3 ser bedre ut og spiller bedre på PC'en min enn på PS2.


hvorfor gjorde du det da?

 

Quote:


Men hvis du legger sammen alle de ekstra 100 og 200 lappene du må ut med pr. spill til spille-konsoller så ville du fort fått nok til å oppgrade PC'en til et nivå hvor den
r0x0r
spille-konsoller. Så det så.. :razz:


 

hvor mye koster et spill originalt til PC? du driver ikke med pirat-virkosmhet gjør du vel???

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-14 00:00, The.Arisen.One skrev:


Ja, jeg er så enig..... finnes det noe mer blodharry enn å nevne opp hva man har inni PC-en sin...? "Se hvor bra PC jeg har da! Det har ikke du nei!"
:lol:


 

Quote:


Den 2002-08-14 00:00, The.Arisen.One skrev:


Ja, jeg er så enig..... finnes det noe mer blodharry enn å nevne opp hva man har inni PC-en sin...? "Se hvor bra PC jeg har da! Det har ikke du nei!"
:lol:


 

hvis man har dårlig pc er det ålreit og si hva man har, men om man har bra pc så må man holde kjeft?! du er virkelig misunnelig på de som har råd til bedre pcer enn deg, og du kan være sikker på det er mange som er misunnelig på pcen din også.

jeg har 1 pc og låner 1 til, jeg spiller akkurat de samme spillene på begge pcene så jeg bruker mest den "dårlige". det er liten forskjell i grafikken på de to, men det endrer seg kanskje snart. btw så må jeg nevne at ps2'en min rocker begge pcene, mye bedre spill og dønn stabilt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-14 14:40, El_PoLLa skrev:


hvis man har dårlig pc er det ålreit og si hva man har, men om man har bra pc så må man holde kjeft?!



 

Ja! Hvorfor skulle jeg være misunnelig? Uansett hvor mange og hvor bra PC-er man har, er det BLODharry å ramse opp hva den/de består av. Det er greit å være stolt av hva man har, og det burde man være. Men å reklamere for det til hele verden.... pathetic... :lol:

Lenke til kommentar

Dette vil jo gå en evig syklus... Sony kommer med en bedre konsoll en ms også kommer ms med en bedre enn sony igjen.... I 1000000 år vil det skje:-)

 

Personlig er jeg PS-fan og driter i om XBox er bedre på grafikk enn PS2.. sier bare GTA3, MGS2, GT3 etc.....

 

Og du som skrev om spillpriser, PC har et så jævli mye større marked enn konsoll... Alle har pc, fordi den kan brukes til andre ting en bare spilling... Konsoller spiller man med, og ser på DVD.....

Lenke til kommentar

Quote:


Personlig er jeg PS-fan og driter i om XBox er bedre på grafikk enn PS2.. sier bare GTA3, MGS2, GT3 etc.....


 

Haha.. Nå er du morsom.. Har du oppdatert deg i det siste? GTA3 er på PC, MGS2 kommer på PC og Xbox. Eneste spiller du argumenterer med da er GT3 og det eer jo ikke det feteste spillet på PS2. (Har spilt det mye så jeg vet hva jeg snakker om.) :razz:

 

Quote:


Konsoller spiller man med, og ser på DVD.....


 

Lol.. Og det kan du ikke på PC? :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-19 20:48, BadKarma^ skrev:

...Og du som skrev om spillpriser, PC har et så jævli mye større marked enn konsoll... Alle har pc, fordi den kan brukes til andre ting en bare spilling... Konsoller spiller man med, og ser på DVD.....



 

Nei.

PC-spill er billigere fordi utgiverne av konsollen ikke skal ha heftige royalties på alle spill.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-15 03:13, Cappo skrev:



399,- koster PC-Spilla. De nyeste altså. Mens konsoll spiller koster både 549,-/599,-/649,- og 699,-


Så det så.. :razz:



 

på telebutikken koster et pc-spill det samme som et xbox og ps2 spill. første spillet jeg kjøpte til min xbox kostet 509,- kroner. du har hentet priser fra samme butikker mht. referansene dine?

Lenke til kommentar

PC-spill er ikke noe billigere enn Konsoll spill. Helt feil!

 

Helt nye konsoll-spill ligger jo til 509,- hos komplett.no. Nye PC-spill får man da ikke for under 500,- ?! Jeg kjøpte Warcraft3 for 500 på elkjøp iallefall.

 

Begge plattformenes spill blir jo satt ned i pris når de blir litt eldre også...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-21 21:31, b-duvaland skrev:

PC-spill er ikke noe billigere enn Konsoll spill. Helt feil!


Helt nye konsoll-spill ligger jo til 509,- hos komplett.no. Nye PC-spill får man da ikke for under 500,- ?! Jeg kjøpte Warcraft3 for 500 på elkjøp iallefall.


 

Lol.. Du har jo blitt flådd 2k da. :smile: På Elkjøp i nærheten hvor jeg bor koster nye PC-Spill mellom 349,- og 399,- Sånn er den saken.. :razz:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et lite tips, hva med å importere spilla? Det er enkelt, billig og du får dem opp til et halvt år før dem kommer hit. Fikk min GameCube 15. mars fra dvdboxoffice.com og har til nå fire spill. Har ikke betalt mer enn ca 300 til 350-360kr per spill. Dem sender spilla rett hjem i postkassa, fraktfritt og tollfritt(visst du bestiller et spill omgangen) Skal du i tillegg ha maskin derifra, blir regnestykket slik:

 

1stk GameCube 249,95CAD(kanadiske dollar)x4,7038(kursen)=1175,71kr x 1,24(24% moms, dvs toll)=1457,88kr + 70CAD til DHL= 1787,14 Norske Olje Kroner(den koster vel noe som 1899,-kr på El-kjip?)

 

1 spill, f.eks Star Wars Rouge Leader: 72,95=343,14kr

 

PS2, Grand Theft Auto 3: 76,95=361,95kr

 

Og PS2, kan vel etter det jeg har forstått(correct me if I'm wrong) lett? modifiseres til å ta import spill.

 

Hej!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...