Gå til innhold

ps3 kommer til å knuse xbox


Royzer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:lol: :lol: :lol:

 

ps3 knuser XBox (ja kanskje, vi får se, hvis ikke sony har gitt opp totalt innen den tid da :razz:), og så knuser XBox2 ps3 igjen (XBox2 kommer litt senere bare).

 

Sånn blir det hele tiden. Hvem vet, kanskje Gamecube 2 kommer også?

 

Det du glemmer å nevne er at XBox er kongen nå, PS3 kommer kanskje i 2005. 3 år er lenge.

 

Sorry mac, men de som kjøper _NY_ ps2 idag, er enten uvitende eller rimelig wasted up there...

 

XBox selger dessuten mye mer enn ps2, les her

http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=9&item=189526

 

Jeg takler bare ikke fanboys. Beklager! Jeg er ingen selv, har hatt ps1 og spillt masse ps2, men XBox er tingen vettu. Det lønner seg å prøve den før du slenger dritt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-11 22:59, b-duvaland skrev:

:lol:
:lol:
:lol:

ps3 knuser XBox (ja kanskje, vi får se, hvis ikke sony har gitt opp totalt innen den tid da :razz:), og så knuser XBox2 ps3 igjen (XBox2 kommer litt senere bare).


Sånn blir det hele tiden. Hvem vet, kanskje Gamecube 2 kommer også?


Det du glemmer å nevne er at XBox er kongen nå, PS3 kommer kanskje i 2005. 3 år er lenge.


Sorry mac, men de som kjøper _NY_ ps2 idag, er enten uvitende eller rimelig wasted up there...


XBox selger dessuten mye mer enn ps2, les her



Jeg takler bare ikke fanboys. Beklager! Jeg er ingen selv, har hatt ps1 og spillt masse ps2, men XBox er tingen vettu. Det lønner seg å prøve den før du slenger dritt.


 

No offence, men du er jo Xbox fanboy selv...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte akkurat en ps2 for et par uker siden. Fullt klar over at xbox BANKER den grafikk messig. Ps2 kostet 300kr mer en det en xbox ville gjort + at jeg ville sluppet det sure minnekortet.

 

Grunnen?

 

Jeg liker bilspill. Gran Turismo 3 er vel kongen der, ikke mye tvil om det tror jeg. +ps2 har massevis av gode bilspill å tilby(f.eks. V-Rally 3, Tokyo Xreme Racer).

 

Xbox har Project Gotham Racing og Rallisport challenge. Rallisport challenge kommer til PC.

 

DERFOR valgte jeg ps2.

 

Jeg må si det at jeg lurte lenge på å kjøpe en xbox i stedet, men valge falt til slutt på ps2.

Lenke til kommentar

Av en eller annen bisarr grunn, så begynner den evige krigen mellom fans av ulike plattformer å minne mer og mer om fotballsupportere som hater hverandre.. Hvem pokker bryr seg om xbox er en bedre maskin på papiret enn ps2 eller gamecube?.. Det vil alltid være utvalget av spill som har mest betydning uansett, med mindre man KUN bryr seg om den feteste grafikken og den "raskeste" maskina...

 

Når det gjelder spillmarkedet idag, så er det ps2 som har det beste og største utvalget av spill når det gjelder konsoller... Det er ingen hemmelighet.. Men folk får bare fortsette å "krige" til krampa tar dem, eller de dør... Jeg skal i allefall kose meg med med noen herrrrrlige spill imens hodene ruller. :wink:

Lenke til kommentar

b-duvaland, du skriver mye bra - men når du sier man må være helt wasted for å kjøpe ny ps2 idag så bør du tenke deg om.

jeg hadde prøvd xbox mere enn ps2 når jeg kjøpte ps2, grafikken på xbox er hakket over ps2 men spillene kan ikke sammenlignes. nå er det seff noen andre som sier xbox spill eier ps2 spill og det er også grunnen til at de har xbox og jeg har ps2, det er smak og behag. jeg har timecrisis2 med pistol, timesplitters2, gta3, metal gear solid 2 og rumble racing - jeg digger alle disse spillene mere enn de aller fleste pc-spill. ps2 spill ruler pc singleplayer spill, timesplitters 4 player er og dritgøy, selv om jeg bare får liten rute å spille på og at det hakker litt - men grafikken er ok fordet. grafikk trenger ikke være den siste nyeste og beste alltid, spillet har litt og si også.

Lenke til kommentar

b-duvaland, du skriver mye bra - men når du sier man må være helt wasted for å kjøpe ny ps2 idag så bør du tenke deg om.

jeg hadde prøvd xbox mere enn ps2 når jeg kjøpte ps2, grafikken på xbox er hakket over ps2 men spillene kan ikke sammenlignes. nå er det seff noen andre som sier xbox spill eier ps2 spill og det er også grunnen til at de har xbox og jeg har ps2, det er smak og behag. jeg har timecrisis2 med pistol, timesplitters2, gta3, metal gear solid 2 og rumble racing - jeg digger alle disse spillene mere enn de aller fleste pc-spill. ps2 spill ruler pc singleplayer spill, timesplitters 4 player er og dritgøy, selv om jeg bare får liten rute å spille på og at det hakker litt - men grafikken er ok fordet. grafikk trenger ikke være den siste nyeste og beste alltid, spillet har litt og si også.

Lenke til kommentar

b-duvaland, du skriver mye bra - men når du sier man må være helt wasted for å kjøpe ny ps2 idag så bør du tenke deg om.

jeg hadde prøvd xbox mere enn ps2 når jeg kjøpte ps2, grafikken på xbox er hakket over ps2 men spillene kan ikke sammenlignes. nå er det seff noen andre som sier xbox spill eier ps2 spill og det er også grunnen til at de har xbox og jeg har ps2, det er smak og behag. jeg har timecrisis2 med pistol, timesplitters2, gta3, metal gear solid 2 og rumble racing - jeg digger alle disse spillene mere enn de aller fleste pc-spill. ps2 spill ruler pc singleplayer spill, timesplitters 4 player er og dritgøy, selv om jeg bare får liten rute å spille på og at det hakker litt - men grafikken er ok fordet. grafikk trenger ikke være den siste nyeste og beste alltid, spillet har litt og si også.

Lenke til kommentar

b-duvaland, du skriver mye bra - men når du sier man må være helt wasted for å kjøpe ny ps2 idag så bør du tenke deg om.

jeg hadde prøvd xbox mere enn ps2 når jeg kjøpte ps2, grafikken på xbox er hakket over ps2 men spillene kan ikke sammenlignes. nå er det seff noen andre som sier xbox spill eier ps2 spill og det er også grunnen til at de har xbox og jeg har ps2, det er smak og behag. jeg har timecrisis2 med pistol, timesplitters2, gta3, metal gear solid 2 og rumble racing - jeg digger alle disse spillene mere enn de aller fleste pc-spill. ps2 spill ruler pc singleplayer spill, timesplitters 4 player er og dritgøy, selv om jeg bare får liten rute å spille på og at det hakker litt - men grafikken er ok fordet. grafikk trenger ikke være den siste nyeste og beste alltid, spillet har litt og si også.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke(helt) vitsen med konsoller. Er bare til irritasjon at spill ikke kommer til alle plattformer... Man må neste eie X-box Ps2 Gamecube og PC viss man skal få glede av alle gode spill. Tenk hvor mye bedre det ville vært viss alle spill kom til alle plattformer, da hadde alle hatt glede av de og ikke bare de med rett konsoll.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...