Gå til innhold

Greier du å holde ut en måned?


Bruker-33331

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med Pepsi MAX, TabXtra, karbonadebaguett, pizzahorn og tyggis?

Hvis det er sukkerfritt.

Og pizzahorn er jo på en måte boller?

og karbonadebaguett. Er det karbonade med bagunett?

Karbonader er jeg ikke sikker på om det er forbudt :!:

men siden dette er et veddemål. Og ikke slankeklubb så må jeg si karbonadebaguett er lov.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

For å melde ifra: Jeg stiller fremdeles sterkt!

 

Eller, ok, egentlig ikke sterkt ettersom jeg har vurdert å spise snop mangt en gang. Men heldigvis har jeg stoppet meg selv i siste liten.

 

Jeg fant forresten ut at min mor er ganske slem. Hun vet at jeg er med på dette veddemålet, men hun ser ikke ut til å respektere det. I dag prøvde hun nemlig å bestikke meg med penger til godteri for at jeg skulle gå ned på butikken for henne. Det var jo perfeeekt timing.. Når jeg ikke spiser snop i det hele tatt!

Men hun kjenner meg godt. Altfor godt. Hun visste at den bestikkelsen kom til å fungere. Så, jeg stakk ned på butikken. Jeg hadde en pakke gode, gamle Café-Cookies som jeg så desperat har holdt meg unna i noen uker i hendene. Jeg var nesten framme ved kassen da jeg... heldigvis la dem tilbake på plass.

 

Jeg gratulerer meg selv, siden jeg aldri har sagt nei til spanderte Café-Cookies før!

 

(Det var dagens lille historie uten noe særlig poeng.)

Lenke til kommentar
Hvis det er sukkerfritt.

Det meste inneholder jo sukker, i form av stivelse, for eksempel.

Til og med tyggis, det inneholder søtningsstoffet Sorbitol som gjøres om til sukker i magen.

 

Og sukkerfri brus som Pepsi MAX inneholder søtningsstoffet Aspartam som er bevist kreftfremkallende,

det tærer også på tennene siden den er så sur, noe som kommer av tilsetningen av kullsyre.

Lenke til kommentar
Hvis det er sukkerfritt.

Det meste inneholder jo sukker, i form av stivelse, for eksempel.

Til og med tyggis, det inneholder søtningsstoffet Sorbitol som gjøres om til sukker i magen.

 

Og sukkerfri brus som Pepsi MAX inneholder søtningsstoffet Aspartam som er bevist kreftfremkallende,

det tærer også på tennene siden den er så sur, noe som kommer av tilsetningen av kullsyre.

Dette er ikke slankeklubb, et veddemål. Gode ting er forbudt.

Lenke til kommentar

Mm. Jeg har er nok ute. Var flink å kjøpte farris til LAN, men tenkte ikke på at sjokolade var godteri. Føler meg ganske snytt nå jeg. Men men, jeg skal prøve å fortsette dette, mindre brus, mindre godteri, mer trening. (føler meg egentlig ganske sunn jeg, trener 7-9 timer i uka, pluss at jeg drikekr lite brus og spiser nesten ikke godteri!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...