Gå til innhold

Den store festtråden


White Fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal du på fest i helgen?

Hva skjedde?

Hvem rota du med?

Hadde innflyttingsfest.

 

Hadde god gang til vi fant ut at vi skulle på byen i 12-1 tiden, da kom alle bort fra hverandre. Jeg ble bekymra for om at jeg hadde skrudd av stereoannlegget eller ikke og stakk hjem.

 

Rota ikke med noen, kong alkohol bestemte at jeg måtte hjem tidlig.

Lenke til kommentar

Skal du på fest i helgen?

Hva skjedde?

Hvem rota du med?

 

Var på fest i går..

 

Var fest på et leid lokale med 120 folk som var bedt, tipper det var rundt 100 innom men aldri mer enn 60 som var inne samtidig. Skulle være inngangspenger og gjesteliste osv. Men endte opp med at han som skulle passe på gikk og pengeskrinet ble sjelt, ingen betalte osv.. Så ble ca åpent hus. Ble mindre full enn det jeg trodde jeg skulle bli på litt over en halvflaske og tida gikk veldig fort. Fikk en i parallellklassen min til å kjøre vennina mi og meg hjem, så slapp vi å ta nattbussen :D Møtte en fra forumet, evt flere. Lemmen og Gjermund, er ikke sikker på hva sistnevnte kaller seg men de henger med SkyMarshall og den gjengen der. :) Lemmen var ihvertfall kjempekoselig, men gjermund litt asosial..

 

Rota ikke med noen, har type og ødelgger ikke det for litt festroting. Også var det ikke noen rotbare gutter der. :p

Lenke til kommentar

Enig med wh1te! Stavanger suger når det gjelder uteliv. Concept er trangt og jævli og

10 ekle mennesker pr. ekkel dame. :p

Sandnes derimot! Vi tok en impuls-kveld dit en dag. Leide hotell og dro på Pakkhuset og makan til bra utested og bra damer! Nå er jeg i Bergen, så vet ikke åssen utelivet er her enda, men det finner vi fort ut neste helg. Har hørt rykter om at bergenserne har et par bra utesteder.

 

Sandes > Stavanger :---D

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Enig med wh1te! Stavanger suger når det gjelder uteliv. Concept er trangt og jævli og

10 ekle mennesker pr. ekkel dame. :p

Men så never du den verste møkkaplassen i Stavanger også da. Hva med de 50 andre stedene som gir enhver med ulik smak en plass å gå? :)

 

Det er ofte veldig kjedelig å gå ut av den enkle grunn at folk fra vorspielet så lett forsvinner fra hverandre. Synes det generelt er veldig mye kjekkere med vorspiel. Grunnen til at jeg går ut er at det er VELDIG gøy en sjelden gang - og den gangen kan jo være denne kvelden, så... ;)

 

EDIT: Skrivefeil, som vanlig.

Endret av smetho
Lenke til kommentar

wh1te, fikk ikke sagt fra av to grunner.

 

1) Dataene på Madla suger så hoppetau at det tar en halvtime å få logget seg inn på noe som helst.

2) Som sagt, det var på impuls.

 

Hadde jeg hatt nummeret ditt da hadde jeg seff sendt deg en melding, men ble vanskelig ellers. Nå skal dere ha at det var et bra utested og mange bra damer der, men fyfaen så pripne og deilige noen av de leker! Også henger de med ekle nerder.. Utenom det var det bra der. :p

Lenke til kommentar

Var på "fest" i går. Drammen.

 

5 stk knerta tilsammen 5 eller 6 flasker vin pluss to halvfulle trelitere. Så stakk vi ut og tok en pils. Jeg gikk hjem mens de andre gikk et annet sted. Så la jeg meg hos kompisen min og da jeg våkna satt det tre gamlinger i sofaen og snakka med en annen kompis av meg! De var sikkert 50-60 år gamle og var på nasch hos oss som er 18-21... rofl.

 

Det rareste av alt var at hun gamle dama viste seg å være bestemora til ei jente kompisen min pulte i russetida. Hun fortalte at hun hadde dødd i en bilulykke 2 uker tidligere. Hun var gravid.

 

Rota bare til leiligheten til kompisen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...