Gå til innhold

Den store festtråden


White Fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes ikke fester lenger. Har ikke vært på en skikkelig fest på nesten 3 år. :(

Enig.

 

Kun et par bygdefester som har tatt litt av, men en skikkelig husfest er det lenge siden. Skulle enda vært 16 :(

 

 

ontopic: skal nok ikke på fest, skal på jobb i morgen å blir så trøtt og irritert hvis jeg har vært på fylla. Selv om jeg jobber på natta så er det et slit å passe på fulle folk når jeg selv var slik dagen før.

 

edit: forbannet være denne dialekten.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Jeg var på fest hos eks'en sist helg. Var morsomt. I går var jeg på byen i Stavanger. Sugde. I morgen skal jeg ut i Sandnes, noe som blir bra uansett.

Er noe dritt at aldersgrensene i stavanger er satt opp til 20 på lørdan. Tror derfor jeg skal begynne å gå ut i Sandnes heller. Noen forslag til utesteder? Er "Pakkhuset" any good?

Stavanger er jo bra da! Er du under 20??

Lenke til kommentar
Jeg var på fest hos eks'en sist helg. Var morsomt. I går var jeg på byen i Stavanger. Sugde. I morgen skal jeg ut i Sandnes, noe som blir bra uansett.

Er noe dritt at aldersgrensene i stavanger er satt opp til 20 på lørdan. Tror derfor jeg skal begynne å gå ut i Sandnes heller. Noen forslag til utesteder? Er "Pakkhuset" any good?

Stavanger er jo bra da! Er du under 20??

Stavanger er bra ja, men er jo bare 18 :roll: Funker om freddan, men ikke lørdan. Finnes vel unntak som f.eks "Consept", men det suger jo da.

Lenke til kommentar

Stavanger er bra ja, men er jo bare 18 :roll: Funker om freddan, men ikke lørdan. Finnes vel unntak som f.eks "Consept", men det suger jo da.

Okei..jeg har aldri vært der...

 

Hva med Dickens? Eller Checkpoint?

 

Lørdager er ikke så gøy å gå ut på, siden det er så utrolig

fult overalt :)

Dickens funker fett det, men de har dessverre satt opp aldersgrensa til 20 da det var så mye herverk på dassen. Idiotisk å tro at det kunne bli bedre ved å sette opp aldersgrensa?! :roll: Checkpoint er jeg usikker på, men regner med at også de har 20års grense på lørdan hvertfall. I ukedagene derimot, er det 18års grense. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg var på fest hos eks'en sist helg. Var morsomt. I går var jeg på byen i Stavanger. Sugde. I morgen skal jeg ut i Sandnes, noe som blir bra uansett.

Er noe dritt at aldersgrensene i stavanger er satt opp til 20 på lørdan. Tror derfor jeg skal begynne å gå ut i Sandnes heller. Noen forslag til utesteder? Er "Pakkhuset" any good?

Kom på Pakkhuset i morgen du. Pakkhuset ftw! Det er mote å si at det suger nå for tiden, men det er bare bullshit. Det sugde i sommer, men på høstene eier det. Jeg skal iallfall der, samme med the whole nine yards.

Lenke til kommentar

Stavanger er bra ja, men er jo bare 18 :roll: Funker om freddan, men ikke lørdan. Finnes vel unntak som f.eks "Consept", men det suger jo da.

Okei..jeg har aldri vært der...

 

Hva med Dickens? Eller Checkpoint?

 

Lørdager er ikke så gøy å gå ut på, siden det er så utrolig

fult overalt :)

Dickens funker fett det, men de har dessverre satt opp aldersgrensa til 20 da det var så mye herverk på dassen. Idiotisk å tro at det kunne bli bedre ved å sette opp aldersgrensa?! :roll: Checkpoint er jeg usikker på, men regner med at også de har 20års grense på lørdan hvertfall. I ukedagene derimot, er det 18års grense. ;)

Stemmer det, ja. Hadde glemt de hadde satt opp...

 

Du får gå ut på fredagene i stedet :)

 

Har forresten vært ute i Sandnes noen ganger, det har aldri

tatt av :p Langt hjem er det og ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...