likferd Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Filmen viser at roguer critter for 1000 naken med en worn dagger. Om noe kan kalles definisjonen på overpowered, er det dette. en warrior kan da critte for 3000+ naken med worn dagger også, med execute.. er han overpowered fordi da? Forskjellen er at man ikke kan bruke execute før motstanderen allerede omtrent er død. skulle en warrior tatt noen ned til 20% med en worn dagger, skal jeg love deg det hadde tatt tid..
brillan Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 De to klassene som trenger en skikkelig nerf er warrior og druid Din main er en rogue du er horde :!: Om han faktisk er rogue vet jeg ikke, men var litt pussing at han nevnte de eneste klassene rogue sliter mot. Og til deg som sa druid suger, prøv å slipp moonfire knappen i 2 sec å beveg deg bort fra balance treet. Vis ikke det funker kan du prøve å nesen inn i stikkontakten og se om det blir bedre
FJERNET111 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 :!: Nå må du gi deg, det er en av de beste 1v1 klassene i hele spillet. "Ja vel" De er fremdeles underpowered og en 60 druid farmer i samme tempo som en lvl 30 mage. Feraltreet er ubrukelig, men selvfølgelig kan jeg trekke ut kampen i det uendelige med innervate og heals. Kan jo kjøre bearform også, men det er ikke rare dpsen der heller (og da må man jo skifte att og fram hele tiden ettersom eneste "healen" man har er på 2000hp til engangsbruk). Rogues tar jeg selvfølgelig lett (så lenge ikke de har gear som langt overgår mitt eget, i den grad det kan sammenlignes), warrior litt hardere, priest/mages er relativt stress og shamans er bortimot umulig. eXploid: Jeg synes druids er relativt underpowered når det gjelder dmg, du må gjerne mene akkurat det som passer deg. Jeg snakket heller ikke bare om pvp, men også pve der druids er håpløst treige solo og har ingen variasjon i spillemåte i grupper.
brillan Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Når du slenger ut slike kommentarer i en tråd som hovedsaklig handler om pvp oppfatter jeg at du mente det kun pvp sett. Uansett, det er ikke bare drood som er treige grindere, men jeg vet ikke om noen annen klasse som kan ta level 58-60 elites solo.
Gjest member-60584 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 angående filmen, hakke fått sett den men trenger ikke å se den for å skjønne ka som forgår her. dette har blitt gjort for lenge siden av en rogue på US archimonde. filmen heter nerf dirks og han har azure silk armor ting på seg + 2 dirks. der han bruker vanish for 5 kjappe combo points til å pulle av en 1500-1800 evis. bruker rupture og evis som main dmg. dmg som ikke blir påvirket av gear du har på deg. hvem som helst kan lage en prep rogue. bruke vanish for å få 5 combo points og fyre av cold blood evis for 1800dmg og drepe en dårlig spiller. har selv gjort det.(som lvl56 da jeg fikk siste evis rank, drepte evig med lvl60 players hvert 10min) eneste denne filmen viser er kor lite rogue er avhengig av gear for å gjøre dmg hvert 10min. de fleste rogue abilities har +dmg. ambush, backstab, sinister strike har alle +dmg som gjør at de blir mindre gear avhengig. evis, garrote, rupture er ikke avhengig av gear. 5pt evis kan gjøre over 2400dmg med talent. 5pt rupture 1200-1300 med talent. garrote kan vel gjøre ~600 med talent. rogue gjør god dmg uten noe gear, men gear hjelper rogue svært lite i PvP sammenheng. uten om +stamina gear da.
FJERNET111 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Uansett, det er ikke bare drood som er treige grindere, men jeg vet ikke om noen annen klasse som kan ta level 58-60 elites solo. Vet ikke om en eneste klasse som har like lav dps som druid, men så har jeg bare spilt pala, mage, hunter i tillegg da. Og jeg kan tenke meg at gode shamans og priests (kanskje hunters og palas) kan ta 58-60 elites.
eckmann Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Uansett, det er ikke bare drood som er treige grindere, men jeg vet ikke om noen annen klasse som kan ta level 58-60 elites solo. Vet ikke om en eneste klasse som har like lav dps som druid, men så har jeg bare spilt pala, mage, hunter i tillegg da. Og jeg kan tenke meg at gode shamans og priests (kanskje hunters og palas) kan ta 58-60 elites. Er ikke noe problem for en lock heller... Bare så det er sagt. Grindet endeløse timer i winterspring for eye of shadow alene, meget ueffektivt, men hva skal man gjøre når alle vennene dine er leie av å grinde etter ikkenoe? Tar vel en 6-7 minutter å ta de demonene alene med SW:P kiting og fear.
RaW_DeNiM Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 eneste som er overpowered i WOW er shamans.. åååå som jeg hater dem
Potetdamen Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 eneste som er overpowered i WOW er shamans.. åååå som jeg hater dem nref
nd4spd Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Uansett, det er ikke bare drood som er treige grindere, men jeg vet ikke om noen annen klasse som kan ta level 58-60 elites solo. Mages kan ta Volchan i burning steppes alene
dimdal Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Uansett, det er ikke bare drood som er treige grindere, men jeg vet ikke om noen annen klasse som kan ta level 58-60 elites solo. Mages kan ta Volchan i burning steppes alene Druid også.
Same- Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Uansett, det er ikke bare drood som er treige grindere, men jeg vet ikke om noen annen klasse som kan ta level 58-60 elites solo. Mages kan ta Volchan i burning steppes alene Druid også. Og hunters.
chokke Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Uansett, det er ikke bare drood som er treige grindere, men jeg vet ikke om noen annen klasse som kan ta level 58-60 elites solo. Mages kan ta Volchan i burning steppes alene Druid også. Og hunters. og warlocks
Lacim Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Uansett, det er ikke bare drood som er treige grindere, men jeg vet ikke om noen annen klasse som kan ta level 58-60 elites solo. Mages kan ta Volchan i burning steppes alene Druid også. Og hunters. og warlocks Og rogues.
royale Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 (endret) bomma litt der ja Endret 4. september 2005 av ctv
Pug Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 WORLD OF WARCRAFT 3,5 millioner mennesker over hele verden abonnerer nå på dette nettrollespillet. De betaler rundt hundre kroner måneden i avgift, pluss noen hundrelapper for spillet. En betydelig del av spillerne tilbringer mer enn en arbeidsuke ukentlig i spillets verden. Spillet finner sted i fantasiriket Azeroth. Du kan velge mellom å spille alv, ork, menneske, dverg, heksedoktor, gjenferd etc. Avhengig av hvilken rase du velger, spille du på ulike kontinenter og i ulike land. Du kan velge mellom å spille alv, ork, menneske, dverg, heksedoktor, gjenferd etc. Skkkelig off topic, men... Haha, hvor hentet du det der fra?
Zindre- Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Fra aftenposten om han som brukte 15 timer på wow hver dag.
Pug Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Fra aftenposten om han som brukte 15 timer på wow hver dag. Ah, leste den tråden. Postet i feil tråd da
royale Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 (endret) WORLD OF WARCRAFT 3,5 millioner mennesker over hele verden abonnerer nå på dette nettrollespillet. De betaler rundt hundre kroner måneden i avgift, pluss noen hundrelapper for spillet. En betydelig del av spillerne tilbringer mer enn en arbeidsuke ukentlig i spillets verden. Spillet finner sted i fantasiriket Azeroth. Du kan velge mellom å spille alv, ork, menneske, dverg, heksedoktor, gjenferd etc. Avhengig av hvilken rase du velger, spille du på ulike kontinenter og i ulike land. Du kan velge mellom å spille alv, ork, menneske, dverg, heksedoktor, gjenferd etc. Skkkelig off topic, men... Haha, hvor hentet du det der fra? omg, feil tråd! ON-TOPIC: Faen som han eide! bare med et våpen også! han har skills Endret 4. september 2005 av ctv
Dandar Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Greit nok at han brukte alle cooldowns, men... Alle de som sier det ikke er så bra, kan jo faktisk prøve og gjøre det bedre selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå