Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4-5 år til med lost! Ikke bra altså. Hadde egentlig forventet dette, men dog... Og en film på slutten atpåtil. Jeg kommer ikke til å følge med fra episode til episode med en ukes mellomrom. Kanskje man bare skal droppe hele sesong 3, 4, 5 og 6 og heller vente på en completed edition :p Så har man lost-maraton.

 

Skjønner ikke at de kan holde på så lenge. I og med at dette ikke er en typisk såpeopera ala Hotell Cæsar hvor man kan sette seg inn i plottet med å se 2-3 episoder, vil egentlig ikke lost få flere seere. Mye heller færre.

 

EDIT: 4-5 år til! Da er jo jeg 22 år!

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Håper at ikke serien blir for langtrekkelig da...

6446119[/snapback]

 

Har man sett sesong 2 så innser man at det har serien allerede blitt.

 

Det er det som er negativt med serien, de gjør den for langtekkelig. Hadde ikke vært meg imot å kutte sesongen med 5-6 episoder og få opp intensiteten litt. Begynnelsen og slutten på sesongen ga en seriøs høy puls, dette bør de strebe litt mer etter. Det er ikke bare de 3 første og 3 siste episodene som bør ha fokus på intensitet og spenning i øverste klasse.

Lenke til kommentar
Det er det som er negativt med serien, de gjør den for langtekkelig. Hadde ikke vært meg imot å kutte sesongen med 5-6 episoder og få opp intensiteten litt. Begynnelsen og slutten på sesongen ga en seriøs høy puls, dette bør de strebe litt mer etter. Det er ikke bare de 3 første og 3 siste episodene som bør ha fokus på intensitet og spenning i øverste klasse.

6449905[/snapback]

Lost var opprinnelig skrevet for kun èn sessong. Men da seertallene tok av, bestemte Fox at de skulle utvide. Derfor det plutselig dabber helt av midt i sessong 1.

Men personlig synes jeg de klarte å gjøre sessong 2 svært bra.

Lenke til kommentar
Men da seertallene tok av, bestemte Fox at de skulle utvide.

6450292[/snapback]

 

Rart at Fox har en finger med i spillet i ABC sin serie.

 

 

I motsetning til en del av dere andre, vil jeg heller være glad over Lindelofs utsagn. At han er interessert i å holde kvalitet framfor masse penger er veldig bra. Mulig fire-fem sesonger er mye, men det finnes eksempler på serier som har klart det, og jeg tror nok at det skal Lost klare òg. En avslutning med film synes jeg høres bra ut, en thrilleravslutning hvor mange tråder blir nøstet opp og man får svaret på det viktigste. For å ikke glemme: Går ut av kinosalen som et levende spørsmålstegn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Lost var opprinnelig skrevet for kun èn sessong. Men da seertallene tok av, bestemte Fox at de skulle utvide. Derfor det plutselig dabber helt av midt i sessong 1.

6450292[/snapback]

 

for noe sludder.. lost har altid vert planglagt 4, 5 sesonger.. etter at piloten ble godkjent

 

men de kan avslutte lost i 3 sesongen hvis de vill... for slutten og hva alt er, veit de allerede... selv om de selnger ut ideer og bygger serien som det går har de et mål..som er planlagt.

Lenke til kommentar

Lost var opprinnelig skrevet for kun èn sessong. Men da seertallene tok av, bestemte Fox at de skulle utvide. Derfor det plutselig dabber helt av midt i sessong 1.

6450292[/snapback]

 

for noe sludder.. lost har altid vert planglagt 4, 5 sesonger.. etter at piloten ble godkjent

 

men de kan avslutte lost i 3 sesongen hvis de vill... for slutten og hva alt er, veit de allerede... selv om de selnger ut ideer og bygger serien som det går har de et mål..som er planlagt.

6457458[/snapback]

Og hvor stammer den informasjonen fra?

Lenke til kommentar

Pricks: Hva har det at en skuespiller hopper av med konseptet å gjøre?

 

De har et konsept, en idé. En veldig unik idé som ingen har avslørt enda. Det har til nå vært helt umulig å forutse hva som skal skje, og slik vil det nok fortsette. Serieskaperne har en klar forestilling om hvordan det hele skal ende, og hvorfor ting har gått som det har gått. At de fyller på med nye historier og ideer i mellomtiden, eller at enkelte skuespillere mister interessen (hvem var det forresten? har ikke hørt om det...), tilsier da over hode ikke at de mangler et konsept.

 

Sier meg enig med Nevnarion, er evig glad for at jeg ikke er så utålmodig som lostmobben. Bruk energien deres på noe annet, om dere ikke liker serien. Det er ingen som tvinger dere til å se på, ei heller skrive her som noen rene gledesdrepere...

Lenke til kommentar
Pricks: Hva har det at en skuespiller hopper av med konseptet å gjøre?

Michael Dawson, han som plutselig ble gjort til morder, sa at det bare var forvirring rundt hvordan historien skulle bevege seg fremover, og da forfatterne bestemte seg for å gjøre rollefiguren hans til morder o.l. så hoppet han av.

Lenke til kommentar

Ok! Hva de gjør med de forskjellige rollefigurene går uansett mer på handlingsforløpet enn det store plottet. Det er ikke mine ord at serieskaperne hadde hvert navn, hver hendelse og hver situasjon klart for seg, men at de hadde konseptet klart for seg.

 

Edit: Har du en kilde for påstanden?

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Jeg støtter neitakk her i at forfatterne nok har det store plottet klart for seg. Men det kan selvsagt være endringer i veien fram mot avslutningen.

For eksempel så sier forfatterne at det allerede når de skrev Ana Lucia inn i serien, var klart at hun skulle dø. Michelle Rodriguez bekrefter også det, at hun skrev under en kontrakt for ett år. Det var avtalen at hun skulle ut av serien igjen. Og det tror jeg på. Selv om det ble merkelig oppi alt styret med fyllekjøringa.

Noen ting er planlagt, andre ting blir skrevet og forandres underveis. Men jeg tror på dem når de sier at de vet hvor det skal ende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...