Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Jeg så reklamen for sesongavslutningen av LOST på TVN nå.

"Alle svarene du har ventet på er her"

Yeah, right.

6295788[/snapback]

Vel, de kommer ikke med teskje. Du må tenke litt for å finne svarene. Hele serien er et puslespill, og det er det som er genialt med den. Jeg fikk svar på veldig mye av det jeg lurte på, og tror de fleste andre gjorde det også...

6297170[/snapback]

Ikke får å kverulere, men hva da?

Og hva fikk vi ikke "svar" på? Synes sesongavslutningen gjorde det mulig at situasjonen var slik den var. Dette med mangnetfeltteorien f.eks. som gjorde at ingen fly hadde kommet seg dit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svarene har kommet gjennom hele sesongen, ikke bare i siste episode.

De mest åpenlyse svarene er på spørsmålene "Hva skjer når telleren går til null" og "Hvorfor styrtet flyet". Vi har i tillegg blitt presentert for "The Others" på en mer direkte måte, og vi har også fått svar på hvordan Desmond havnet på øya.

Vi vet ikke hva monsteret var for noe, hvor The Others holder til eller hva som foregår utenfor øyas farvann.

Så kan man bygge teorier utover det, for å finne svar på andre ting man måtte lure på. Les litt bakover i tråden du ;)

 

Nå fikk du det med teskje, og jeg nekter egentlig å tro at du ikke fikk disse svarene selv. Så kom ikke å si at sesongen manglet svar...

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Lurer på hvorfor Michael av og til står der ute i skogen og ser helt snål ut... Virker som om han har en slags kontakt med the others (var bare noe jeg kom på i øyeblikket, høres vel helt mongis ut)... Noen teorier? Synes det ser litt creepy ut...

Lenke til kommentar
Det så litt ut som en tatovering... men det kan jo like godt være ett eller annet skitt..

6309712[/snapback]

Og det kan godt være noe helt spesielt. Det er ikke en tatto fordi han har ikke det tidligere i episoden. Jeg tror det kan ha en betydning, men kanskje jeg tar feil.

 

Minner om den tragiske diskusjonen dere hadde for en tid tilbake om det var ana lucia som skjøt shannon eller ikke! :!:

 

Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...8entry5147038

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
The 4400 har jo begynt igjen da, så vi har noe å se på i mellomtiden. Ellers går det i south park for min del, men ja, det er lenge til neste lost.. og 4400 er vel en litt mager trøst, men det hjelper for meg.

6309615[/snapback]

 

Er mye bra i den serien og, ser fram til sesongen. men gleder meg mest til høsten da godseriene starter igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
La merke til at Kelvin snakket om "fiendene"... Hvem kan nå det være, hvis the others er Dharma-folk?

6325064[/snapback]

Som sagt tidligere tror jeg også at det er et eksperiment, hvor folk tror at the others er farlige mens de bare er der for å observere. Det tror jeg hvertfall.

6325173[/snapback]

Men hvorfor kommer de og drar folk inn i jungelen da?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

http://www.propaganda-as.no/emneomrader/me.../art310348.html

 

"Seriens medskaper Damon Lindelof har sagt til World Entertainment News Network at en film til serien vil være en flott måte å avslutte den på, slik at den ikke faller inn i et kreativt vakuum.

 

- Vi ønsker å avslutte serien etter fire år, toppen fem, og så lage en film, sier ham."

 

 

FILM?? Har de falt og slått seg?! :dontgetit:

Lenke til kommentar

 

 

FILM?? Har de falt og slått seg?!  :dontgetit:

6443164[/snapback]

 

Serier som avslutter som filmer er en god idé i mine øyne i hvert fall... men at de skal holde på i 4-5 år... vel...

 

Med god tid og et stort budsjett kan filmen bli en verdig avslutning symes så jeg (selvfølgelig trengs det også en god historie).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...